Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Bästisar

2012-11-06 23:20 #0 av: dermot

Här är mina två älsklingar Ella (hund) och Edward (katt) som leker dragkamp med en lekrep jag gjort. Var tvungen att ta fram kameran när de började. :)

De är som Yin och Yang nästan.. True match <3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Anmäl
2012-11-07 08:53 #1 av: Fridaaaa

Charmtroll! :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2012-11-07 22:12 #2 av: Luckysoul

Haha så gulliga de är xD

Anmäl
2012-11-07 22:30 #3 av: IngaTrnqvist

Åh, så söta :)

Anmäl
2012-11-07 22:52 #4 av: dermot

Visst är dem! Sjukt söta, mina små änglar :3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Anmäl
2012-11-08 19:16 #5 av: AnneN

Alltid lika kul att se hund & katt leka tillsammans Glad

Får jag vara nyfiken och fråga hur du har gjort lekrepet?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2012-11-08 21:53 #6 av: Forest

Kul att de leker så fint ihop Skrattande Här har vi oxå två stollar 3e (enja) leke inte så mycket utan mer fröken polis när hon anser det gått får långt o tror att hon behöver rädda lillsyrran från monsterkatten Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-11-27 21:14 #7 av: dermot

#5 Förlåt för sent svar, men det är samma sätt som man gjorde med plastband man flätade på fingrarna. Jag säljer såna (eller ja, har precis skickat ut några testrep till olika hundar i landet, men går allt bra så kommer jag sälja sen.) Om du är intresserad? :)

Har även en liknande variant som är formad till en ring. (Se bild)

Tack alla :D

// Anka

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.