Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

syskon till våran hund

2012-10-26 01:49 #0 av: Skogs katt

Jag undrar om det är nån mer som har en blandras mellan engelsk cockerspaniel och golden retriver hon är 50% av bägge.

Anmäl
2012-10-26 10:58 #1 av: idaah

Om jag har fattat rätt så söker du syskon till din hund?

Om du nu gör det så glöm inte att skriva var du köpte din hund (då menar jag att du får berätta lite mer om din hund, var den kommer ifrån och hur många valpar det var i kullen och datum kan vara intressant om du nu kommer ihåg?) Om du kommer ihåg var föräldrarna heter så kan du skriva det med, så kan det kanske bli enklare att hitta syskon till din hund. Glad

Bara några tips! :)

Anmäl
2012-10-26 12:10 #2 av: vallhund

Samt vilken av föräldrarna var vilken ras + när valparna föddes.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.