Annons:
Etikettallmänt
Läst 3232 ggr
mi1973
10/16/12, 10:03 PM

Julia Rescue, Spansk adoptionshund.

Hej på er, vi har en underbar liten blandis från Spanien. Pipo är från en ideell förening i Spanien, Julie Rescue - Animales de Andalucia. Googlade på det å fick fram hemska uppgifter.. Någon där ute som vet ngt om organisationen..? http://julierescue.org/Hjem.aspx Pipo finns med där med en länk till FB där det står att han är adopterad. Kanske ni sett mitt tidigare inlägg om att vi hittat en knöl på honom som det nu tagits prov på och skickats på analys. Blev inte tryggare av detta. Någon som har egna erfarenheter att dela med sig av. Av Julie Rescue el om sjukdomen Leishmania som det står en del om..? Tack Marie

Annons:
mi1973
10/16/12, 10:29 PM
#2

Hej Itchy, Sett dessa hemska artiklar och mer från uppdrag granskning. Detta är från 2009, frågan är hur det är är nu..?

Michaela-N
10/17/12, 7:00 PM
#3

Oj, den där såg jag på Uppdrag granskning för två år sen, ALDRIG att jag någonsin skulle kunna överväga att stödja den organisationen efter att ha sett programmet.

mi1973
10/17/12, 7:31 PM
#4

Kollade upp säljaren här i Sverige som absolut verkade seriös. De har en egen hemsida och jobbar med att ta hand om hundar från Spanien. Såg sedan i ägarpappren att han kom från Julie Rescue. Det framgick ej tidigare. Har hört mycket positivt nu också från lyckliga hundägare med hund från Julie. Man ska kanske inte heller tro på alla vinklingar som visas på Tv men såg hemskt ut.. Lilla Pipo är i alla fall i trygghet nu hos oss :-)

Upp till toppen
Annons: