Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 571 ggr
Fridaaaa
2012-09-12 09:08

God dag 12 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er

Solen skiner men det är bara 12 grader här, brrr för kallt för min smak hehe
Ska ut en långprommis med Lillan i eftermiddag är det tänkt, planerna gick i stöp igår eftermiddag då regnet öste ner. Men får ta idag istället Skrattande

Ska hämta mitt H&M paket snart. Dem hade 10%rabatt plus fri frakt på hela orden så fick passa på hihi

Även fått positivt besked från CSN idag, så kan pusta ut lite.
Men har självstudie idag och ett arbete som ska lämnas in på måndag, så har lite att stå i hehe Kollar även efter bärbar dator, nästan ett måste när man studerar på högskola idag Flört Så där rök systemkameran men den får vänta, har jag kunnat vänta nu i 5-6 år kan jag nog vänta lite till ;)

Hittade denna bilder på Lillan som unghund :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
2012-09-12 14:33
#1

God morgon säger jag nu då jag nyss klivit upp Tungan ute Är fortfarande jätte förkyld och låg vaken fram till 7-8 och hostade, där för är jag nyvaken nu.

Är så tacksam för min kompis och granne som rastar och promenerar med Velvet på dagarna då hon ändå ska ut med sin hund, jag slipper ha dåligt samvete för att ha understimulerad hund trots att jag själv knappt orkar något alls.

Skulle haft socialträffen på Hundhuset ikväll men det kan jag ju glömma att jag klarar av, så då är det en annan kompis som är en ängel och hoppar in istället för mig där.

Är så lycklig och tacksam för att jag har sådana underbara vänner! Glad

Frida, kul att du fått positivt besked av csn, önskar lycka till med pluggandet Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
2012-09-12 14:42
#2

#1 Ja känns som en lättnad! :D Slipper oroa sig:P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: