Annons:
Etikettefterlyses-försvunna-upphittade-hundar
Läst 3469 ggr
Fejhn
9/4/12, 9:31 PM

Försvunnen hund, Hudiksvall, "vita vanen"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Har någon sett Hilma? Försvann vid halv 3 vid Tunaborgsvägen, Fors, Hudiksvall. Snälla dela! Vi är oroliga att hon springer på Bergsjövägen och blir påkörd. Ring 070-2974837 el ring polisen. Tack!"

"Alla ni som håller ögonen öppna efter Hilma och andra saknade hundar. HÅLL OCKSÅ ÖGONEN ÖPPNA EFTER DEN VITA VANEN! Bilen med männen (av utländsk härkomst) som stjäl hundar har setts i dag vid Mo skola i Hudik. Dela med er till alla så att vi kan hjälpa till att få fast dem."

Tydligen i Bergsjö nu, inte bekräftade uppgifter men håll ögonen öppna iallafall

Nån som har bild på vanen? bekräftade uppgifter att det är den? regnummer?

Här är ägaren:

https://www.facebook.com/evalotta.jansson1

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

Annons:
[Forest]
9/4/12, 10:03 PM
#1

bra att du hjälper ägaren att nå ut jag håller tummar o tassar för att han snart är hemma hel och allt ska vara bra :)

Fejhn
9/9/12, 9:48 PM
#2

I fredags:

"Hilma fortfarande borta! Vi hade med oss ett medie i skogen igår och det hon säger är att Hilma är nära hemmet hela tiden. Vi fick låna med oss Hilmas "pojkvän" igår, en hund hon brukar springa till när hon löper. En fantastisk liten hund som drog mig genom stock och sten genom skogen ut till Route 66 där han stannade vid parkeringen och sen genom snårskog upp till E 4an. Mediet säger att det är flera som är på Tunalid som sett henne på väg till och från ridskolan men inte brytt sig/förstått att det är viktigt. SNÄLLA DELA DETTA och om ni vet några som brukar vara på Tunalid fråga om de sett henne vid, runt eller på väg från ridskolan från i måndags em tills nu. Tack, vi letar vidare i dag.."

Idag:

"Har verkligen INGEN sett vår Hilma? Trots nya försök i helgen tv-sändning, efterlysning i HT, spårning med Hilmas kompis Ricky, otaliga bilfärder och fler medium så har ingen hört av sig med information om att de sett Hilma. Nu står vårt hopp till en tjej som säger sig kunna prata med djur. Jag ska ringa tillbaka till henne kvart i 10 och förhoppningsvis kan hon leda oss dit Hilma är. HÅLL TUMMARNA! Behöver jag ens skriva att vi är rätt så desperata vid det här laget och inte har en aning om vart vi ska leta eller vad vi ska göra härnäst… "

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

Fejhn
9/11/12, 12:28 AM
#3

fortfarande ingen hund. :(

såhär skriver ägaren:

"STORT STORT TACK till alla gulliga människor som kom med (och utan hund) och hjälpte oss söka efter Hilma i dag. Tänk att det finns så många som ställer upp på olika sätt, helt fantastiskt. Och även om vi inte hittade Hilma i dag så kommer jag ändå somna lite lättare med vetskapen om att närområdet är ordentligt genomsökt. Guld ♥ till er från oss!"

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

Upp till toppen
Annons: