Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1735 ggr
fridaas
9/2/12, 10:52 AM

Vad får man säga och inte säga?!

Jag har en fråga om vad man får säga och inte säga och några andra frågor.

Jag undrar varför man inte får säga att något är bullshit?! Eller skitsnack om man hellre vill använda sig av det ordet och när kom de reglerna till?

Och varför får en Medarbetare säga och tycka precis som denna vill, men sen när en vanlig medlem säger sitt så blir inlägget först borttaget och sedan jättecensuretat trots att det inte var några svordommar i det (eller är bullshit en svordom helt plötsligt)?!

Jag la min syn på saken men det vissentliga i inlägget är borttaget.

Det finns andra som är tusen gånger otrevligare än mig i sina inlägg, men inte censureras dem eller tas bort för att de personerna har varit med längre osv.

Dålig stil!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Fridaaaa
9/2/12, 10:58 AM
#1

Det stämmer inte.

Sajtreglerna gäller för alla, oavsett om man är Medarbetare, Sajtvärd eller vanlig medlem.
Om du läser sajtreglerna så står allting i klartext där :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fridaas
9/2/12, 11:22 AM
#2

Men det verkar ju inte stämma, eftersom jag blev censurerad av dig i tråden som nu dessutom är borttagen verkar det som.

JAg sa aldrig att ni var översittare, utan att det var översittarfasoner, har sett i några andra trådar där det också skrivs att någon pysslar med översittarfasoner men inte är det censuerat eller borttaget, bullshit eller skitsnack med för den delen.

Och ja jag tycker att vara översittare och pyssla med översittarfasoner är två vitt skilda saker, men håller man på för länge med att titta på mig, jag vet mest och bäst så blir man en översittare tillslut

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Fridaaaa
9/2/12, 11:25 AM
#3

#2 Ingen tråd är borttagen.
Du skrev att det var översittafasoner att skriva/säga det jag skrev, vilket inte är lämpligt/snällt att skriva. Men det är också det enda som är borttaget, ingenting annat.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
9/2/12, 11:27 AM
#4

Och har du några frågor ang Skrivregler osv är det bättre att du PMar någon Medarbetare eller Sajtvärd.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fridaas
9/2/12, 11:34 AM
#5

Nej du det är mer som är borttaget i mitt inlägg, bullshit har blvit ----- och sen en hel del till, där översittarfasoner stod med bl.a.

Och varför Pma när det är bättre att ta upp det i en öppen tråd så att fler kan få läsa och få veta mer om skrivreglerna.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Fridaaaa
9/2/12, 11:36 AM
#6

#5 Bullshit står i inlägget, jag ser det i alla fall.

Jag har enbart tagit bort en mening och det är det med översittarfasoner, ingenting annat.

Skrivreglerna finns fastnålade på förstasidan. Så går ej att missa :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
fridaas
9/2/12, 11:40 AM
#7

#5 Nu ja, men det stod inte där för en stund sedan.

Nu har jag läst igenom skrivreglerna ytterligare en gång, och jag ser ingenstans att det står att man inte får skriva att någon pysslar med översittarfasoner, möjligtvis att det går under personangrepp isf, men isf är det ju lika mkt angrepp att säga att någon inte bör ha hund, att någon är en lurendrejare på blocket osv.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Fridaaaa
9/2/12, 11:42 AM
#8

#7 Jag har sett det hela tiden. För jag har då inte plockat bort det.
Det kan jag lova på heder och samvete. Enbart plockat bort det jag skrev ovan.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
9/2/12, 11:46 AM
#9

Vilken tråd gäller detta om man får fråga, sen om man tycker att man blir orättvis behandlad så ta det med sitevärden för att påpeka detta det är någ mitt bästa tips. Jag har alltid tyckt frida är trevlig o så, vi är ju alla olika vi kan inte hålla med om allt trots detta så är ju inte sitevärdens ord lagen eller medarbetarnas. :) Man får vara olika o tycka olika om saker o ting :)

Fridaaaa
9/2/12, 11:47 AM
#10

#9 Det är inte så

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

joheck
9/2/12, 11:51 AM
#11

Nu vet ju inte jag riktigt vad som tagits bort osv. Men väldigt tråkigt att du upplever det så! Sen vet jag inte vem som har rätt i just den här situationen då jag bara tittar in utifrån.

Hoppas det blir bättre och att ingen behöver känna så här igen.

AnneN
9/2/12, 6:11 PM
#12

Med hänvisning till skrivregeln "Konflikter/bråk mellan medlemmar ska skötas privat och aldrig öppet i forumet." så låser jag denna tråd då jag anser att den bryter mot just denna regel!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: