Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
AKTIVITETER - Allmänt

Weasly's stora dagbok

2012-08-21 21:09 #0 av: [TeamGolden]

hej alla fina människor med era underbara små vovvar! 
denna tråden är personligt riktad till min egna hund, och vi kommer skiva i denna tråden som en dagbok för vad som händer i hans liv!

Weasly är en liten amerikansk cockerspaniel & papillon blandning som föddes 16 Maj 2012, och vi hämtade honom som 8 veckor den 13 Juli. 

om ni har frågor så är det bara PM:a mig.
och/eller ni vill kommentera hans vardag vänligen gör det med respekt och sno inte tråden eller ''förstör'' den genom att börja diskutera något oviktigt.

mer info kommer imorgon! Glad

Anmäl
2012-08-21 21:11 #1 av: Michaela-N

Jag håller koll på tråden! Glad
Väntar på bilder Oskyldig

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.