Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar

*hemma* Stulen hund.

2012-08-16 19:49 #0 av: [Doglovers]

SPRID DETTA VIDARE! I kväll vid 20 tiden stals labradortiken Tipi ur sin hundgård i Mjönas norr om Arkelstorp, norr om Kristanstad. Hjälp oss hitta henne!

Anmäl
2012-08-16 19:50 #1 av: [Doglovers]

Hejsan

Tog mej friheten att sätta in detta hos er. Jag är inte medlem men hoppas det går ändå.

Anmäl
2012-08-16 19:56 #2 av: [RoxannaH]

#1 Du kanske ska skriva in vem man ska kontakta om man vet något?

Anmäl
2012-08-16 20:05 #3 av: [Doglovers]

#2 Jaha du, det kanske skulle vara smart... Jag fick efterlysningen via en fb grupp jag är med i. Hittar inget telnummer än, men skulle någon mot all förmodan ha någon upplysning så kan ni kontakta mej så för jag den vidare.

Det är förj** att dom ska hålla på och stjäla hundar överallt...!

Anmäl
2012-08-16 20:13 #4 av: [RoxannaH]

#3 Håller verkligen med :/

Anmäl
2012-08-17 16:33 #5 av: [Doglovers]

Hunden är hittad tack och lov......

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.