Annons:
Etikettallmänt
Läst 4332 ggr
dermot
2012-08-05 01:52

Söker kullsyskon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det ingen här inne som har eller känner någon som har en hund som skulle kunna vara syster eller bror med min vovve?

Hon är en blandning mellan Tysk jaktterrier, Lancashire heeler, labrador och Jaktlabrador. Mamman gul labbe/jaktlabbe och pappan de två första raserna. Valparna ska ha varit svarta, svartvita och någon "schäferfärgad" om jag förstod det rätt, jag såg bara svartvita dock (de som var kvar).

Har haft kontakt med ägaren till valpen som var sist kvar i kullen (Ella var näst sist, så jag valde mellan dem) men ingen annan har nappat på mina sökannonser. Så jag försöker här en gång till!

Jag vill bara veta hur det går för era, hur de är i sättet, om de är lika, också vidare. Bara en kul sak helt enkelt =)

De är uppfödda i Skåne, närmre Tyringe (inte exakt dock).

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
dermot
2012-08-05 01:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




dermot
2012-08-05 01:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Just det ja! De är födda den 19 december 2010.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




dermot
2012-08-05 01:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

8 veckor gammal Ella

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




AnneN
2012-08-05 04:56
#4

Hittade en som nog är syster till Ella, dock verkar det som att hunden är omplacerad nu, men med lite tur kanske de gamla ägarna kan förmedla kontakt till de nya ägarna.

http://glamorousmysterious.blogg.se/category/trixie-min-hund.html

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

dermot
2012-08-05 15:15
#5

#4 Åh!! Tack! Jag ska försöka få tag på henne på något sätt!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




AnneN
2012-08-05 20:05
#6

#5 lycka till och berätta gärna hur det går.

Vet du om uppfödaren id-märkte hela kullen samtidigt? I så fall kan du gå in på jordbruksverkets hundregister, knappa in din hunds id-nummer och ta bort de 3-4 sista siffrorna så kan du ha tur att hitta kullsyskon.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
dermot
2012-08-05 20:53
#7

#6 Nej, ID-märkte gjorde vi själv. (Var ingen seriös uppfödare direkt..) Så det är nog svårt :(

Har i alla fall skickat en kommentar på hennes blogg, så vi får se om vi får svar!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Upp till toppen
Annons: