Annons:
Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1618 ggr
[apprecier]
2012-07-23 19:49

Då och nu.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni minns nog Apollo som vi hämtade hem till oss i maj, det finns en tråd tidigare om honom. Nu tänkte jag fixa nytt, där jag lägger upp nya bilder på honom framöver.

Nu i dagsläget har Apollo hunnit bli 4 månader gammal. Bilden under är den samma jag la upp förr.

Annons:
[apprecier]
2012-07-23 19:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Apollo nu idag (bilden togs under förra vecka).

[apprecier]
2012-07-23 19:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Apollo springer/fightas med sin storebror i gården under förra vecka. Verkar som att han har kommit ifatt Azlan men han har lite mer än hälften kvar ännu. Flört Mer livligare valp än Apollo har jag inte mött. Man får fortfarande frågor om det är en golden valp.. Haha.

[Forest]
2012-07-23 22:02
#3

Söta som socker båda två Kyss

fidojunior
2012-07-23 22:35
#4

Vad söt Kyss

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

PiganX
2012-07-24 14:02
#5

Ååh vilken liten ullboll! Kyss

[apprecier]
2012-09-04 22:17
#6

#3, #4, #5 Jovisst tack Flört

Nu är Apollo snart 6 månader. Jisses, han har fått oss slita av håret många gånger. Han har gått lös på all byrå, lister osv hemma trots all byteshandel som vi hållit på. Efter han fått sin permentanta tänder så har det gått bättre. Phju, jag som trodde att han skulle aldrig nånsin lägga av. Glad

Snart ska vi boka tid hos veterinären och se hur hans patella luxeration ser ut, då de ville ha en koll vid 6 månader. Vid 12 veckor såg det inte så illa ut. Jag vill verkligen veta hur graden är, men det får man vänta med.. Denna hemska väntan.

Slänger upp en bild strax.

Annons:
[Forest]
2012-09-04 22:25
#7

6 har träffat idag en liten toypudeltik med partella har inte sett dom på hela sommaren (de har sommarstuga på gotland), de har börjat cyckelträna och går långa promenader i skog o även vanlig stadsmiljö med. Deras tik gick inte så himmla bra förut det kan jag säga men nu himmel trode nästan de hade opererat henne och hennes humör wow liten sur hund till vara glad o skit glad i se Donna hahaha :D

[apprecier]
2012-09-04 22:28
#8

#7 Härligt att höra sånt, att det kan gå att "träna". Apollo har inga problem än så länge, när han kom till oss gick han lite vingligt och nu är han mycket mer stabil. Jag hoppas att veterinären kommer med bra utlåtande. Man vet ju aldrig..

[apprecier]
2012-09-04 22:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Apollo vet hur man latar. Flört Han var verkligen vit till färgen när han föddes (under 8 v gammal). Desto äldre han blir så blir han mörkare till färgen. Speciellt på ryggen.

[Forest]
2012-09-04 22:33
#10

8 eran är ju valp eller unghund så man ska ändå ta det soft allså inte cyckelträna iaf, men gå kuperad teräng är ju jätte bra om man har möjlighet även simmträna det har de gjort i sommar fast det var frivillig simmträning ;) Det låter jätte bra att han går bättre nu det är inte heller helt omöjligt att Valpar har först lite slappa leder o sen växer de i dom lite mer eller vad man nu ska säga :) Men bra muskler underlättar att hålla knät på rätt plats :)

[apprecier]
2012-09-04 22:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Med brorsan här.

Man ser helt tydligt, att man vet aldrig vad man får när det är en blandras. Apollo & Azlan har samma föräldrar men de är så olika till utseendet och kroppsbyggnad. Otroligt ;)

[apprecier]
2012-09-04 22:36
#12

#10 Jo jag har fått rådet att det är bra att simträna de. Apollo har badat en hel del under sommaren, så kanske där har han fått träna upp sig lite. Får se framöver hur det blir.

[Forest]
2012-09-04 22:39
#13

Oj vad han har växt Skrattande vad söta dom är . Azlan ser ju så cool ut medans Appllo ser som unghundar ska göra skit busiga ut Kyss

Annons:
PiganX
2012-09-05 16:11
#14

Ååh, vad mjuk och go han ser ut!

Upp till toppen
Annons: