Annons:
Etikettinfo-från-andra-ifokussajter
Läst 1204 ggr
PiganX
7/15/12, 1:19 PM

Välkommen till Ensamhet

Ensamhet iFokus är sajten för dig som på eller eller annat känner dig ensam, kanske ofrivilligt men även för dig som valt att vara ensam, eller utvecklat en social fobi. Att vara ensam behöver inte innebära att man inte har någon att vara med, det kan även innebära att du känner dig ensam inuti.

Det kan även hända att du har en vän eller familjemedlem du är orolig över, som är mycket ensam.

Hur som helst är alla som vill varmt välkomna in till oss! Glad

Just nu söker vi även en Medarbetare som kan vara mycket aktiv och har erfarenhet av ensamhet, så är du intresserad får du gärna höra av dig.

Annons:
PiganX
7/17/12, 12:57 AM
#1

Nu finns en alldeles nyskriven artikel om mobbning och mina egna erfarenheter av det, längst upp på förstasidan. Välkomna in och läs, ni som vill! Glad

Just nu söker vi en Medarbetare till Ensamhet, som antingen kan vara regelbundet aktiv på sajten eller hjälpa till med att sortera alla gamla trådar som inte har någon ordning alls. Intresserad? PM:a mig direkt så diskuterar vi vidare! Glad

PiganX
7/25/12, 1:10 AM
#2

Jag söker ännu en Medarbetare, är du intresserad så skriv ett PM så diskuterar vi vidare. Glad

PiganX
8/12/12, 1:52 PM
#3

Nu har vi en nyskriven artikel om hur man hanterar ensamhet, skriven av sajtens nya Medarbetare Trasselpiggelin.

PiganX
8/27/12, 12:34 AM
#4

Nu finns en nyskriven artikel (av mig) om ångest och hur man hanterar den. Klicka här för att läsa. Glad

PiganX
9/4/12, 2:34 AM
#5

Nu finns en till nyskriven artikel som handlar om utseendefixering och bekräftelse. Välkomna in och läs! KyssGlad

PiganX
9/29/12, 9:15 PM
#6

Nu finns en nyskriven artikel om självdestruktivt beteende, varmt välkomna in och läs! Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: