Annons:
Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 2289 ggr
Elsmen
7/14/12, 9:42 PM

Äntligen :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla! Jag har velat ha hund sedan jag var 4 år gammal, är nu 14 år och fick världens bästa överraskning när jag var på Öland med min familj :D Det här är min älskade lilla Lycka :) Hon kommer från malmö och är en cockerpoo (cockerspaniel och pudel) med ungefär 10% bordercollie :D om ni har någon sötnos från denna kull skulle det vara super om ni ville lägga upp en bild på den och berätta om det :)

Mvh Elsmen :)

 

Besök gärna min hemsida!

spaderratz.weebly.com

 

Annons:
[Empisen]
7/14/12, 10:13 PM
#1

Men om hon även har border collie i sig är hon ingen "cockerpoo" Flört

Söt var hon iaf, grattis till den lille Glad

Elsmen
7/14/12, 10:20 PM
#2

#1 haha ne ingen renrasig, men eftersom att hon mest har cockerpoo i sig så skrev jag det ^^

Hennes mormor är hälften bordercollie och hälften cockerpoo, sen henne mamma är cockerpoo och bordercollie.

Och hennes pappa är en mellanpudel :D

tack ^^ är så himla glad :D

Mvh Elsmen :)

 

Besök gärna min hemsida!

spaderratz.weebly.com

 

[Empisen]
7/14/12, 10:31 PM
#3

#2 Men cockerpoo är inte en ras, utan en blandning mellan cocker spaniel och pudel… Det är en blandras Glad

[Forest]
7/15/12, 9:46 AM
#4

Söt liten hund grattis till liten valp.Glad Kommer vara roligt o läsa o se hur hon blir :)

Alexandra-S
7/15/12, 11:22 AM
#5

Gud så söt! En kompis till mig har också en så kallad Cockerpoo Skrattande

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Elsmen
7/15/12, 11:48 AM
#6

#3 ja men det kallas cockerpoo ^^

#4 tackar ^^ ja just nu är hon väldigt feg utanför huset och tomten, då gnäller hon som attan och vill bara bli buran xD men hemma är hon jätte kaxig :P

#5 från samma kull? elr bara en Cockerpoo :)

Mvh Elsmen :)

 

Besök gärna min hemsida!

spaderratz.weebly.com

 

Annons:
Alexandra-S
7/15/12, 12:01 PM
#7

#6 Inte från samma kull, han är 2 år :)

Men för dom som kanske har det skulle det nog underlätta om du skrev lite mer om hunden och vart ni hämtade den osv :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Elsmen
7/15/12, 2:26 PM
#8

#6 jaha okej :)

som jag skrev så är hon otroligt kaxig hemma men feg utan för huset, hon vart attakerad av en liten jack russel så hon är lite rädd för hundar men det ska vi tränna bort :D hon värkar smart för att bara vara ungefär 3 månader, kan redan sitt och lyssnar på nej och sitt namn. jag tror att hon har ganska mycket bordercollie i huvudet (eller hoppas på det xD) efter som att hon appsolut inte vill gå en promenad med bara min mamma eller bara med mig, utan båda ska vara med, och ännu bättre går det om min pappa också är med :)

Hon är en riktig liten kel gris och vill gärna mysa och gosa i tim tal, om man sätter sig på golvet hämtar hon sitt tugg ben och sätter sig i ens knä och biter på benet :) hon har jätte mycket energi och orkar gå ganska långa promenader, och det finns mycket tid för att leka efter promenaden också :) hon älskar att leka, och brukar oftast komma fram till mig när hon är lek sugen :)

Det var min mamma som hämtade henne i malmö så jag vet inte så jätte mycket om det, jag visste ingenting om att jag skulle få hund så var sjukt glad när mamma och syrran kom med henne när jag kollade på tv xD

Någon mer? :P

Mvh Elsmen :)

 

Besök gärna min hemsida!

spaderratz.weebly.com

 

Upp till toppen
Annons: