Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR

Äntligen :D

2012-07-14 21:42 #0 av: Elsmen

Hej alla!
Jag har velat ha hund sedan jag var 4 år gammal, är nu 14 år och fick världens bästa överraskning när jag var på Öland med min familj :D
Det här är min älskade lilla Lycka :)

Hon kommer från malmö och är en cockerpoo (cockerspaniel och pudel) med ungefär 10% bordercollie :D

om ni har någon sötnos från denna kull skulle det vara super om ni ville lägga upp en bild på den och berätta om det :)

Anmäl
2012-07-14 22:13 #1 av: [Empisen]

Men om hon även har border collie i sig är hon ingen "cockerpoo" Flört

Söt var hon iaf, grattis till den lille Glad

Anmäl
2012-07-14 22:20 #2 av: Elsmen

#1 haha ne ingen renrasig, men eftersom att hon mest har cockerpoo i sig så skrev jag det ^^

Hennes mormor är hälften bordercollie och hälften cockerpoo, sen henne mamma är cockerpoo och bordercollie.

Och hennes pappa är en mellanpudel :D

tack ^^ är så himla glad :D

Anmäl
2012-07-14 22:31 #3 av: [Empisen]

#2 Men cockerpoo är inte en ras, utan en blandning mellan cocker spaniel och pudel... Det är en blandras Glad

Anmäl
2012-07-15 09:46 #4 av: Forest

Söt liten hund grattis till liten valp.Glad Kommer vara roligt o läsa o se hur hon blir :)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-07-15 11:22 #5 av: Alexandra-S

Gud så söt! En kompis till mig har också en så kallad Cockerpoo Skrattande

Anmäl
2012-07-15 11:48 #6 av: Elsmen

#3 ja men det kallas cockerpoo ^^

#4 tackar ^^ ja just nu är hon väldigt feg utanför huset och tomten, då gnäller hon som attan och vill bara bli buran xD men hemma är hon jätte kaxig :P

#5 från samma kull? elr bara en Cockerpoo :)

Anmäl
2012-07-15 12:01 #7 av: Alexandra-S

#6 Inte från samma kull, han är 2 år :)

Men för dom som kanske har det skulle det nog underlätta om du skrev lite mer om hunden och vart ni hämtade den osv :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.