Annons:
Etikettförsäkringar
Läst 2895 ggr
[madelaine]
7/6/12, 9:25 PM

Försäkring

Nu när det börjar närma sig flytt är det även dags att teckna en försäkring för Lily i Sverige.
Jag har tidigare haft alla mina djur försäkrade hos Agria, mestadels för att det helt enkelt "bara blivit så" då även mina föräldrar och syskon valt Agria. Jag började fylla i allt för någon kväll sedan, men så kom vi överens om att det kan vara värt att kolla runt lite först.

Vilka har ni valt att teckna er försäkring hos? Varför?
Har ni några råd eller erfarenheter gällande bra eller mindre bra bolag?

Annons:
joheck
7/6/12, 10:12 PM
#1

Mina är försäkrade hos IF. Mest för att det var det bolaget uppfödaren använde. Hon har ju bättre koll på det här än jagFlört. Jag gillar också att dom har en fast självrisk (2500kr). Har "stora hundförsäkringen" som innebär (tror jagSkäms) högsta skydd för veterinär kostnader samt livförsäkring.

Maja2
7/7/12, 8:32 AM
#2

Jag har också if, har använt försäkrningen 3 gånger och är supernöjd med deras service.

Millahh
7/7/12, 10:45 AM
#3

Jag har också IF, de har en fast självrisk, och det känns tryggt. Jag tycker att de är toppen! Vi hade tidigare en hund som var mycket sjuk, och IF var verkligen jättebra täckte alla behandlingar och återbesök. Så därför har det blivit IF för både hundarna och katten Glad

Sigriiid
7/7/12, 10:50 AM
#4

Jag har också IFs stora hundförsäkring. Jag har hört mkt gott om de och den fasta självrisken är ett stort plus. jag har ännu inte behövt använda försäkringen och hoppas att det förblir så :-)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

[madelaine]
7/7/12, 11:28 AM
#5

Tack för era svar!
Låter som att IF är ett bra alternativ, ska läsa mer om dem :)

Kalli
7/7/12, 12:35 PM
#6

Jag har Folksam och är också nöjd. Valde Folksam på grund av den låga självrisken och den billiga premien. Tycker att IF`s fasta själrisk är en bra ide men premien är för hög för min smak. Personligen sparar jag hellre de tusenlapparna till en ev. olycka men så vet jag också att jag har pengar till den rörliga självrisken.

Annons:
vallhund
7/7/12, 2:43 PM
#7

Agria alla gånger, eller ev Sveland.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: