Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Dags att köpa nytt...

2012-07-03 22:25 #0 av: [madelaine]

Nu är vi snart på väg hemåt = snart dags att köpa nya, fräsha, roliga saker till Lily! Skrattande
Jag har suttit och tittat mig yr på allt från selar och täcken till matskålar och aktiveringsleksaker.
Jag känner mig själv och vet att jag inte kommer kunna hålla mig tills dess att vi har möjlighet att besöka en affär... så jag vill gärna ha massor med tips på bra sidor där man kan klicka hem bra och snygga hundgrejer till ett rimligt pris!

Brukar ni själva beställa via Internet? Varifrån?

Anmäl
2012-07-03 23:18 #1 av: joheck

Jag har beställt från häromi.se samt animail.se. Har inget att klaga på hos någon av dom!

Anmäl
2012-07-03 23:22 #2 av: [madelaine]

Ska genast kika :)
Tack!

Anmäl
2012-07-04 09:44 #3 av: Reptile-Lovers

kolla in hos oss

www.petoutlet.se

Anmäl
2012-07-04 09:47 #4 av: Forest

TS tänk på att mycket är rea även nu på många djurbutiker :)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-07-04 10:47 #5 av: [madelaine]

Tack :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.