Annons:
Etikettlänktips
Läst 1584 ggr
Ketang
2012-07-02 21:34

Följ Sveas framsteg här.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svea är en lite söt tjej med stor intelligens. Trots att hon inte är socialtränad, suttit mesta delen av dygnets alla timmar i bur och inte är äldre än 9månader så är hon smart, kärleksfull och trogen dom hon litar på. Jag fick hem Svea i fredags efter att hon bitit ett av förra familjens barn och för att göra hennes omplacering enklare för alla parter bloggar jag nu varje dag om hennes framsteg och hur hon har det hos oss.

Sveas blogg.

Annons:
htt
2012-07-02 21:47
#1

Vad kul!! Ska favorita direkt :)

[Forest]
2012-07-02 22:21
#2

Vilken fin blogg Kyss  Vad duktig du är på blogga skriver mycket o din anonns var ju jätte fint Glad Hoppas att inte fler onyktra personer ringer o andra som tänkt avla på henne. Hon är som du skrev en oslipad diamant hoppas verkligen folk ser hela bloggen med dessa bilder så smälte jag. Glad

Ketang
2012-07-02 22:50
#3

Tack snälla! Så fina ord ger lite ny energi att kämpa!

[Forest]
2012-07-02 22:54
#4

3 Styrkekram från mig o vovvarna, dottern hälsar o sa att hon var supersöt oxå  Flört

appelsinchoklad
2012-07-02 23:16
#5

Vad bra du är på att blogga, önskar att jag också kunde det, hade tänkt börja blogga när jag fick hem valpen för att man ska kunna följa, men det har inte blivit av än och nu har hon bott här i två veckor.

Hoppas du hittar ett bra hem till henne, det förtjänar hon :)

Ketang
2012-07-04 08:36
#6

Tack ! Jag hoppas också att vi snart hittar ett bra hem till henne. Förra ägaren sa att hon nyligen löpt, men jag vet i sjutton! Känns som hon är på gång att löpa för Ville är i extas :-/ Värre nu än när hon kom, men jag ser inget på henne så vi får se. Kan ju ställa till det endel!

#5 Tack! Det finns än så länge så mycket jag vill få ut om Seva så just nu är det inte så svårt att skriva. Men ju mer hon kommer in i familjen ju mer vardag blir det och då blir det svårare! Men hon gör fantastiska framsteg och det går fort!

Sitter just nu och filar på ett inlägg som jag hoppas kunna lägga ut om en stund. Klockan 08.00 i dag hade jag redan haft 52 besökare i bloggen! Det är sjukt mycket på bara några timmar! Jag hoppas att alla som besöker bloggen läser allt jag skrivit om henne OCH delar med sig av länken till vänner och bekanta!

Annons:
[Forest]
2012-07-04 09:07
#7

6 det bådar gott när folk iaf kollar in henne lite extra på bloggen o med dessa fina bilder på henne + allt roligt o läsa om henne så tror jag faktist att ett nytt fint hem kommer rätt så snart.

Ketang
2012-07-04 09:37
#8

Ja jag håller tummarna! Nu är ett nytt inlägg ute i bloggen :-)

Upp till toppen
Annons: