Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 984 ggr
Fridaaaa
2012-06-28 13:44

God dag 28 juni 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas allting är bra med er.

Igår eftermiddag hittade jag vårat ena marsvin död, 7½ månad gammal bara. Inte visat tecken på att vara sjuk och varit pigg och glad, så det kom hastigt Gråter
Så ska till mamma på lördag och kolla efter ny kompis till burkompisen, då marsvin alltid ju ska bo minst 2 st. Kan inte sätta han med mina andra gossar, då blir det slagsmål.

Ska jobba ikväll, gjorde det igår med, gick bra! Hoppas det går bra ikväll med trots att jag är sjukt trött.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
2012-06-28 13:57
#1

Beklagar sorgen.

Hoppas det går bra på jobbet ikväll också.

Ska strax ut med Velvet på en liten promenad, resten av dagen har jag inget planerat alls.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Troyboy
2012-06-28 14:21
#2

Nej gud va tråkigt Rynkar på näsan

Hoppas du hittar en bra ny kompis, och lycka till på jobbet ^^

joheck
2012-06-28 14:37
#3

Hejhej allesammans!

Beklagar verkligen sorgen med marsvinet. Vila i frid!

Sansa är inne i höglöp nu, så Pin är helknäppSkrikandes. Kan inte göra så mycket eftersom jag måste ta ut dom separat. Pin blir hel galen och skäller som en tok när jag är ute med Sansa. Jag vill heller inte lämna Sansa ensam i lägenheten förlänge eftersom hon fortfarande är lite osäker. Det blir helt enkelt bara kissrundor för dom. Går inte att göra något med Pin heller eftersom han är helt fixerad på Sansa. Så vi har det tråkigt i dag och kommer nog ha det några dagar framöver. Det ska bli sååå skönt när löpet är klart!

PiganX
2012-06-28 21:46
#4

Beklagar sorgen, är aldrig kul när ett djur i familjen går bort. :-/

Får man fråga vad du jobbar med? Glad

Fridaaaa
2012-06-28 22:40
#5

#4 Sommarjobbar på ett specialgruppboende, där vuxna har olika slags psykiska sjukdomar och handikap :) Hjälper dem i vardagen :)
Ja det är alltid lika tråkigt :(

#3 tack<3

#2  Ja hoppas det, vill inte att han ska behöva vara själv allt för länge!

#1 Tack :) Ja det gick superbra :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PiganX
2012-06-28 22:47
#6

#5 Åh, det lät faktiskt intressant! Jag själv vill också jobba med människor eller djur, att finnas där och hjälpa till för de som behöver. Vet dock inte riktigt vad jag vill jobba med, finns ju så många olika områden.. Glad

Annons:
Fridaaaa
2012-06-29 10:19
#7

#6 Ja det är intressant och roligt jobb :) Jag gick naturbruk i skolan för att jag ville jobba med djur men så himla svårt att få jobb inom det. Sedan började jag som vikarie på förskolor, och nu sommarjobb på detta stället, tänkte att det är bra och intressant att testa på olika:)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: