Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1689 ggr
R&Smatte
6/21/12, 7:10 PM

Glad midsommar allihopa!

Nu ska jag ta och mysa med familjen och våran nya Led två på 4cm bred ska få underhålla oss. Förra tvn pajjade tyvärr. Och imorgon blir det mys med hundar och barnen. Hundarna ska få lite gottigt med imorgon. Hoppas ni får riktigt skoj imorgon!

Annons:
AnneN
6/21/12, 7:53 PM
#1

Tack detsamma Glad

Här blir det en lugn helg med sambon och djuren, äta gott, se film och bara slappa.

Ska börja min medicinering med concerta imorgon, därav valet att bara ha en lugn hemmahelg för att slippa vara bland folk om jag får några biverkningar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
6/21/12, 8:03 PM
#2

Jag ska jobba i morrn, på bästa jobbet :) Café, resturang och bar, mitt över gatan från där jag bor. Vi har midsommarfirande i morrn med barnaktiviteter mm. Jag jobbar 11-16, sen ska jag ta en lång härlig promenad med hundarna … Det ska bli SOL här i morrn, så jag ser fram emot morgondagen :)

Ha en härlig midsommar allihop!!

joheck
6/21/12, 8:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Glad midsommar till er!

Jag ska väl inte göra något speciellt. Vara med hundarna och bara ta det lugnt. Jag måste ju hålla stenkoll på dom eftersom Sansa är i löpet. Prata med uppfödaren idag och hon sa att nästa vecka kommer att vara ett helveteObestämd.

R&Smatte
6/21/12, 8:55 PM
#4

#3 Herregud vad liten hon är! Vad väger hon? Ja, det lär bli ett fullt sjå med att hålla schack på dom båda under hennes löp. Fina dom är i alla fall!

joheck
6/21/12, 9:24 PM
#5

#4 Hon väger 1,5kg enligt förra ägaren. Men hon skulle kunna gå ner lite. Och tack så mycket!

[Vargnatt]
6/21/12, 9:37 PM
#6

Glad midsommar på er Glad

Här blir det lugnt hemma bara. Grilla lite och ta det lugnt, se så allt fortsätter vara bra i Aramis mun nu. Det skulle tydligen kunna bli fint väder så sitter nog ute en del och läser i så fall :)

Annons:
R&Smatte
6/21/12, 9:46 PM
#7

#5 Och jag tycker att min Shanti är liten med sina 2.8 kg. Vadå gå ner mer? Hon är inte alls tjock enligt det jag ser av bilderna. Snarare gå upp ett halvt kilo. Söt som socker är hon i alla fall. Kyss

joheck
6/21/12, 10:02 PM
#8

#7 Nja upp ska hon inte gå, kanske jag är lite väl petig när jag säger att hon borde gå ner. Hon är ju inte mycket överviktig utan bara lite "utfylld". Fast det kan ju vara att hon behöver bygga på muskler också.

Fridaaaa
6/21/12, 10:02 PM
#9

Detsamma 1 dag förtidigt :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PiganX
6/22/12, 8:07 AM
#10

Glad midsommar på dig med! Glad

Vi ska åka iväg med vovvarna och släkten och fira midsommar tillsammans, och sova där. Ska bli skönt att komma ut lite, och låta hundarna se lite nya miljöer än bara det "gamla vanliga".

Upp till toppen
Annons: