Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 831 ggr
R&Smatte
6/10/12, 7:31 AM

Godmorgon 10/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jahapp. Vaknade imorse och vovvarna är lika glada som som alltid är på morgonen. Hälsar en på morgonen med pussar i överflöd.

Så min dotter tog en bild på dom och mig när vi morgon myste med pussar. Idag får vi besök av mina svärföräldrar som älskar våra hundar mycket. Dom kallar dom för deras bepälsade barnbarn. Haha.

Hoppas ni får en fin Söndag!

Annons:
AnneN
6/10/12, 8:31 AM
#1

Go´morron! Här vaknade jag 2 timmar före väckarklockan av någon anledning.

Idag blir det hundaktiviteter för hela slanten. Börjar kl 11 med att hjälpa till på viltspårskurs, kl 15 är det aktivitetsgruppsmöte på Hundhuset och kl 16 ska vi ha grillträff för alla oss som "jobbar" på Hundhuset Glad

Självklart ska Velvet få följa med på alla dessa saker!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
6/10/12, 9:09 AM
#2

God Morgon! Här myser vi alltid en stund innan vi kliver upp också :)  3 av hundarna sover med mig i sängen medans Sally, den nya, sover i en bädd nedanför.

Idag regnar det … vilket det gjort till och från varenda dag den senaste tiden. Jag ska jobba några timmar mitt på dagen, samt fortsätta "klicka in" döva Sally med en liten nyckelrings-ficklampa jag köpte på stan häromdagen :)

Ha en bra söndag allihop!

Fridaaaa
6/10/12, 3:21 PM
#3

God eftermiddag :)

Varit ute på långprommis med Lillan.
Även hängt tvätt och plockat iordning lite, alltså sånt som jag inte får göra pga fingret men är så rastlös :/ Tur att Lillan går så fint i koppel och att det inte är några respektlösa hundägare häromkring ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: