Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Utställning

Utställning för blandrashundar i Gävleborgslän?

2012-05-22 10:54 #0 av: villhailler

hejsan undrar om de är nån utställning för blandras hundar i närheten av gävleborgslän .. har en blandras valp på 9v och de är på 

mamma: chines crested,maltes 50/50
pappan: Chihuahua,maltes 50/50

Anmäl
2012-05-22 10:55 #1 av: villhailler

Idefix igen

Anmäl
2012-05-22 12:23 #2 av: Fridaaaa

Ändrade rubriken. 
Tänk på att skriva tydliga rubriker :)

Vilken sötnos:P

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2012-05-22 14:57 #3 av: vallhund

Kolla på blandis.se Det är dom som arrangerar dessa.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2012-05-23 17:06 #4 av: [Jhillhzan]

Du har en utställning 9 Juni i Stockholm, Kolmården 22 Septmber. :)

Anmäl
2012-05-23 20:22 #5 av: villhailler

ok men man måste vara medlem först alltså

Anmäl
2012-05-23 23:51 #6 av: Forest

5 har för mig det är ganska så lite utställningar uppåt i landet me njag hoppas att fler blir aktiva så även blandrasutställningar finns i hela landet. Det är inte många varje år tyvärr :-(

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-05-24 06:08 #7 av: [Jhillhzan]

Du får rabatt som medlem. Jag är inte medlem, än, så jag betalar fullt pris. :)

Anmäl
2012-05-24 20:03 #8 av: villhailler

7 anmäler man sig på plats då

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.