Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee

Billiga slalom pinnar!

2012-05-18 11:06 #0 av: R&Smatte

Som alla vet så är agillityhinder dyrt om man inte köper dom på Rusta men jag har hittat nåt som är bättre och bara kostar 29:- för 25 st! På Jula fanns det bambu pinnar på 90cm höga som man ju kan använda som slalom bana. Det ska jag köpa. Sen ett hopp hinder på Rusta med. Om jag inte tar bambu pinnar och knåpar ihop ett eget hopp hinder. Återkommer med resultat när jag övar agillity med Shanti.Glad

Anmäl
2012-11-05 09:05 #1 av: emmaa11

Synd att de inte finns kvar till min dvärgpudel valp ):

Anmäl
2012-11-05 15:40 #2 av: Forest

1 jag köpte långa gröna pinnar som är till för växter jag kapa dom i passande längder (blir 2 på en) finns på bla ÖoB men tyvärr finns dessa inte upp i butik förens till våren/sommaren.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.