Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
BETEENDE

Duktiga tjejer jag har

2012-05-16 16:54 #0 av: R&Smatte

Mina två tjejer är väldigt lydiga när vi människor ska äta. Då ligger dom bakom eller på tröskeln till köket. Dom vet att dom inte får gå in då. Tiggeri vid bordet tycker jag är extremt jobbigt.

Anmäl
2012-05-16 17:27 #1 av: TjockaBerta

Vad söta tjejerna är. Mina killar ligger under bordet när vi äter. Det gör mig inget att de är i köket men de tigger inte. Det tycker inte jag heller om.

Anmäl
2012-05-16 20:14 #2 av: [Empisen]

Hihi, det kan mina killar också.. Så fort det är matdags så lägger dem sig utanför tröskeln Glad

Fina tjejer!

Anmäl
2012-05-18 10:41 #3 av: fridaas

Det försökte jag lära min tik men det sket sig när hon bodde hos svärföräldrarna i 3mån medan vi höll på att flytta och ha oss, så nu ligger hon tyst under bordet istället.
Svärföräldrarnas hundar kraffsar, gnäller och gnisslar tänder, väldigt frustrerande och jobbigt!

Anmäl
2012-05-18 11:00 #4 av: R&Smatte

Tack #1 och #2!

#3 Förstår att det är jobbigt.

Anmäl
2012-05-18 11:27 #5 av: lodjuret

Duktiga vovvar! Det är ju viktigt med regler :) Söta är dom!

Anmäl
2012-05-18 11:27 #6 av: R&Smatte

#5 Tack! Javisst är det så.

Anmäl