Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1114 ggr
AnneN
5/15/12, 4:28 PM

God eftermiddag, tisdag 15/5 -12

Hejsan hoppsan!

Vet att jag under lång tid varit lite mindre aktiv än vanligt på iFokus, men nu börjar energin komma tillbaka så ska förhoppningsvis orka och hinna sitta här lite mer nu snart Glad

Under helgen har jag varit hos mamma och varit hund/valpvakt då de var på utställning och hemma hade de kvar 3 vuxna labradorer och 10st Valpar på 4½ vecka och det var sååå underbart att få pyssla med Valpar igen!

I söndags blev jag moster för 3:e gången till en liten kille som ska heta Kingston, 4350 g och 52 cm lång och måndag åkte jag till BB och hälsade på den söte lille bäbisen Glad *stolt moster*

Idag har jag varit på info om arbetsträning på Samhall, promenad i solen med en kompis och hennes hund (och Velvet självklart), snabbt in till stan för arbetsintervju på Big Boy, får veta senast söndag om jag får jobbet där.

I morgon blir det att vara på socialträffen på Hundhuset och i helgen blir det att åka till mamma och vara hund/valpvakt igen Glad

Hoppas alla har en underbar dag i solen Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
joheck
5/15/12, 7:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hejhej!

Här har det vart plugg, eller det var tänkt så i alla fall. Hunden tycker förstås inte att det är så kul när matte sitter och pluggar. Eftersom det är så fint väder satte jag mig därför ute för att det skulle bli lite roligare för han (springa omkring å nosa och bita på pinnar mm). Det slutade med att det inte blev så mycket pluggObestämd, men en väldans massa bilder på Pin blev det!

Blev det några bilder på valparna? Häftig namn det blev på systersonen också! Grattis igenTungan ute.

Här kommer en bild på Pin från idag.

Fridaaaa
5/15/12, 8:02 PM
#2

Grattis till att du har blivit moster igen.
Kingston, hmm. Lite "udda" namn på en liten pojk men sött :D

Idag har jag jobbat hela dagen. Så är helt slut! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
5/15/12, 8:40 PM
#3

#1 Nej var så dåligt ljus i valprummet, men till helgen blir det nog bilder för då ska de ha flyttat in till köket.

#2 Ja lite udda namn, men å andra sidan så är det pappan som bestämt namnet och han är amerikan.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

joheck
5/15/12, 8:44 PM
#4

#3 Ok synd, då får jag snällt vänta en veckaTungan ute.

Kom precis på att Kingston liknar min vovves namn (Kingpin), lite roligt!

Fridaaaa
5/15/12, 8:45 PM
#5

#3 Hehe okej misstänkte nästan det ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: