Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1539 ggr
AnneN
3/27/12, 7:35 PM

Frånvarande sajtvärd - Mycket på G just nu

Hejsan alla!

Ni kanske har märkt att jag är mindre aktiv än vanligt senaste tiden, här kommer förklaringen till det.

För ca 2 veckor sedan fick jag äntligen klart min NPF utredning som visar att jag har ADHD och högfungerande autism. Pga detta så blir det nu massa ny information som ska in i skallen, massa möten med diverse personer, myndigheter och gud vet vad för att se vad jag behöver för hjälp och vad de kan hjälpa mig med.

Dessutom har jag fått tid den 16/4 för operation av gallblåsan pga en enorm gallsten.

Plus att jag är aktiv i den lokala hundklubben med diverse aktiviteter.

Som ni kanske förstår så tar dessa saker det mesta av min energi just nu. Men jag läser det mesta som skrivs och skriver då jag känner att jag orkar, finns hela tiden i bakgrunden så om det är något så går det utmärkt att skicka ett PM till mig.

/mvh Anne, sajtvärd

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Fridaaaa
3/27/12, 9:36 PM
#1

Ja jag läste det på FB. Skönt att kunna få bra hjälp nu kanske? :)
Du verkar ha många "järn i elden" hehe :)

Usch med operation!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
3/27/12, 9:38 PM
#2

Vad skönt att utredningen är klar, då förstår jag varför man kan känna sig trött oxå vet att du sagt att du varit otroligt trött i perioder. hoppas att oprationen går bra, låter som att du har mycket bollar i luften just nu men det är ju rätt vanligt när det gäller dig GladFlört jag har undrat vart du varit men givetvis förstår jag att man ibland får mycket annat o styra med förutom bif ;)

zabelle
3/28/12, 2:36 PM
#3

Din hälsa är viktigast Anne!

Ta hand om dig ordentligt.

Stor kram!

Zabelle   

AnnL
3/28/12, 3:01 PM
#4

Verkligen skönt att du äntligen fått en diagnos Anne.

Sköt nu om dig.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

 

[Forest]
3/28/12, 3:41 PM
#5

Glad Sorry lite OT, Men gösses det var inte igår man såg dig AnnL visst är det Silvers matte har du skaffat en till hund? Sorry OT

AnnL
3/28/12, 3:45 PM
#6

# 5 Ja visst är jag Silvers matte. Jag har bara Silver men jag passar grannens Jack Russel ibland när hon jobbar.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

 

Annons:
[Forest]
3/28/12, 5:34 PM
#7

6 Vad roligt att du är lite dagmatte :) Hoppas allt är bra med er o Silver mår bra o allt antar jag :)

Upp till toppen
Annons: