Annons:
Etikettrip-hundar-vi-minns
Läst 3140 ggr
[Jhillhzan]
2/29/12, 10:15 PM

Du är för evigt saknad, min vän!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är snart 5 år sen du fick somna in, och jag kan ännu inte tro det. Det känns som ett helt annat liv. Den kunskap du gav mig kommer jag aldrig att glömma. Dem skratt du gav mig, dem försvinner aldrig. Den kärleken du gav mig försvinner aldrig ur mitt hjärta!

När du låg där och var på väg att försvinna för alltid, bort från mig.. "Jag älskar dig, mammas buse" viskade jag och lutade mig mot dig för att pussa dig på nosen - och du viftade på svansen! Det gör ont än idag, bara jag tänker på vad jag gjorde mot dig! Världen är orättvis och du har lämnat mig ensam på den här jorden! Utan dig är jag inte hel - du fattas mig!

RIP Smokey
7 September 2005 - 1 Oktober 2007.
Mamma buse! <3 <3

Annons:
[nataschaj]
2/29/12, 10:53 PM
#1

Han va riktigt fin… Han sover nog gott <3

[Forest]
2/29/12, 11:29 PM
#2

vad fin han var, förstår saknaden :*C Jag tor han är med dig ibland för kolla till dig lite, han har det bra o mår fint. fint du har skrivit med :)

[Jhillhzan]
3/8/12, 7:16 PM
#3

#2
Jag är en sådan där som tror på att dem döda kommer och besöker en. Och jag kan svära att jag såg honom springa mot grannpojken (när han stod ute och sparkade boll) en kväll, bara några veckor efter han avlivades. Och flera gånger har jag drömt att han fortfarande är kvar i livet.

[Forest]
3/8/12, 7:29 PM
#4

3 oja de är med oss o hälsar på, det kan man ibland känna av att de är med än oxå ibland :) Tror du såg helt rätt gilla han grannpojken, eftersom han ville vara med o leka med fotbollen?

[Jhillhzan]
3/8/12, 7:36 PM
#5

Ja, Smokey älskade bollar. Han var helt tokig i dem, så det var nog inte bara en synvilla. Sen har jag vaknat av att han har skällt. Han hade ett speciellt skall.

Upp till toppen
Annons: