Annons:
Etiketthundmat
Läst 3212 ggr
DeniceP
2/13/12, 6:09 PM

Var köpa VoH?

Har läst på mycket om detta foder nu, och är så sugen på att ge mina två hundar det! (dv pudeltik, 6 år och chihuahuahane, 11 veckor)

problemet är att jag bara har hittat ett sätt att köpa det, genom fodersnabben.se, men då måste man köpa hela 20kg åt gången, vilket går loss på kalassumman 700:-

Detta känns relativt onödigt med tanke på hur små hundar jag har. Sammanlagt kommer de att äta ca 200g om dagen, alltså kommer det att räcka hur länge som helst. MEN, jag har inte råd att betala 700:- på en och samma gång eftersom bpde jag och sambon är studerande.

Någon som vet var mer man kan köpa detta?

Jag bor i Skåne och har väldigt långt till alla återförsäljare som inte kan skicka maten kanske jag bör tillägga.

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Annons:
sarae
2/13/12, 7:00 PM
#1

Bor du i närheten av Kävlinge har du Pro Pet som är återförsäljare. Annars tror jag även Zawicca i Helsingborg har och det bör finnas fler. Återförsäljarlistan på VoHs hemsida är inte så uppdaterad, så prova att googla Vom og Hundemat + ort och se vad du får upp!

Wand
2/13/12, 8:42 PM
#2

http://www.vomoghundemat.se/afdb.htm

Där kan du se alla återförsäljare länsvis. Har du tur så kanske det finns någon nära dig, eller någon som kan skicka.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Forest]
2/13/12, 10:03 PM
#3

Annars kan du även testa Nordic den är skapligt bra ändå mina har mått fint fint på den, nu ger jag även lite torrfoder ena målet.

DeniceP
2/13/12, 10:14 PM
#4

Hittade att fodersnabben visst sålde korvar styckvis om det var mer än 3 kilo, så beställer därifrån Glad

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

[Forest]
2/14/12, 7:21 AM
#5

4 Glad vad skönt att du hittade det fodret du ville ha med Flört

Hayley
2/14/12, 9:32 AM
#6

#0 åh men titta! :D den hemsidan ska jag spara! jag o gubben håller på och försöker ta oss ner till skåne igen och ett av mina bekymmer har varit just med maten till våran gris, nu behöver jag inte oroa mig för det iaf =)

Hur är det med djurmagazinet i skåne? vet att dom är återförsäljare till VoM men har ingen större koll på vart dom finns förutom i borås där vi bor.. ;)

Annons:
Stormblomma
2/16/12, 1:18 AM
#7

Ville bara inflika lite snabbt att vi precis bytt över till VoH och det är verkligen KANON!;)

Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken

http://wingforsflocken.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: