Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Tikskydd?

2012-02-12 19:27 #0 av: gickan87

Använder ni tikskydd till era tikar?

Hur lång tid tog det för dem att vänja sig?

Min brutta har börjat löpa nu, men hon städar inte efter sig så nu kommer jag åka och köpa ett par brallor till henne imorgon.

MVH Erika :)

Anmäl
2012-02-12 19:30 #1 av: Wand

Vår förra tik avskyr tikskydd, hon skämdes dessutom något enormt och kunde knappt leva ordentligt då hon hade det. I slutet började hon slita dem av sig. 

Så, torkar hellre blodspill, haha.

Power is when you've got all the justification to kill,  and you don't

Anmäl
2012-02-12 20:15 #2 av: Forest

Jag har tikskydd men det är superkass tikskydd eftersom det är så bred resor som är lite stum, allså inte så mjuk o skön som ajg hade hoppas på då den andväns inte. Jag kan annars varmt rek att man tar små barnkalingar eller barntrosor o klipper hål för svansen hade så på chanel o det satt bra mjuk o skönt o itne så störande.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-02-12 21:25 #3 av: Fridaaaa

Nix gör jag inte. Har gamla kalsonger till henne ;)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.