Annons:
Etikettveterinär-sjukdomar-hälsa
Läst 2269 ggr
idaah
1/31/12, 7:04 PM

Lady skadad :(

Behöver ej läsas om ni inte vill! Min hund Lady har haft otur sen igår morse, det började med att jag vaknade tidigt (skulle till skolan) och då såg jag henne ligga på mina ena byxor på golvet. Och då såg jag hennes blick att något var fel, och då gick jag till henne och lyfte upp henne och såg att hon inte kunde stödja på ena bakbenet. Så när skolan slutade för igår så åkte vi till veterinären med henne. Så då rönktade (stavning?) dom henne och då såg veterinären att hennes ena höftled hade hoppat av :(. Men så idag så åkte vi in till helsingborgs djursjukhus och där fick dom söva henne för att sätta det rätt igen, så nu får hon bara hoppa på 3 ben för att det andra som hon har skadat det har hon bandaskerat (stavning?). Så om 10 dagar ska vi dit och ta av det och se om det sitter på plats om det inte gör det så får jag bestämma om vi ska operera det eller om det är avlivning som gäller Rynkar på näsan.  Men såklart så hoppas jag på det bästa att hon blir bra igen hon fyller ju 13 i februari. Ville bara skriva av mig lite!

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Annons:
AnneN
1/31/12, 7:41 PM
#1

Ajdå låter inte alls kul det där, håller tummarna att det ska bli bra.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
1/31/12, 8:47 PM
#2

Jag håller åxå tummarna!

idaah
1/31/12, 9:04 PM
#3

#1-2 Tack

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
1/31/12, 9:31 PM
#4

Åh stackars liten hoppas allt går bra o att det läker fint :) Håller tummar o tassar här för henne.

idaah
2/1/12, 6:19 PM
#5

#4 Tack, ja det hoppas jag med :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

wixie
2/2/12, 3:49 PM
#6

Lilla stackare! Hoppas allt går bra!

Annons:
idaah
2/13/12, 7:59 PM
#7

Nu har vi varit hos veterinären med henne, och Lady är frisk i benet nu. Är så glad över det Glad.

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

AnneN
2/14/12, 5:22 PM
#8

#7 Oj vad skönt att hon är frisk nu Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2/15/12, 10:28 AM
#9

Skönt o höra Glad

Honestyisdead
2/15/12, 5:57 PM
#10

Det var ju goda nyheter :) Bra!

Upp till toppen
Annons: