Annons:
Etikettbeteende
Läst 2054 ggr
navarro
1/27/12, 10:51 PM

Milu 14 år

Behöver lite råd om min lilla hund.Han sover mest hela dagen och vill inte äta. Men när han kommer ut, blir han nyfiken och luktar, luktar och luktar på alla ställen där det förmodligen varit andra hundar som markerat. Kan det vara tikar som löper nu? Kan någon ge råd på mat eller vitaminer. Jag vill inte gå till veterinären eftersom jag vill att han skall må bra här hemma och på något sätt känns det som att han förbereder sig för att somna in.

Annons:
[Forest]
1/27/12, 11:04 PM
#1

Sover gör gammal hundar att han inte äter tycker jag inte därimot låter så bra, där råder jag dig till att iaf kolla upp han hos vetrinär.

Detta med lyktandet ja tikar löper nu, vet flera som gjort det ett tag. Gammla hundar luktar ofta mer då de även har nosen med att se med eller vad man nu kan säga, antar att din gammling kanske ser lite illa? Envisa kan man oxå tycka de blir men det hör till gammalvis hund får vara envis Flört

[teekan]
1/29/12, 3:46 PM
#2

Min tik löper just nu och är uppe i höglöpen så några tikar löper under den häraa tiden som #1 säger :)

MVH Josefin.

[Forest]
1/29/12, 6:17 PM
#3

TS kom på en sak ang löp och att han inte äter kan höra ihop eftersom han är hanhund, vanligt är det att hanhundar slutar äta när tikar löper.

Michaela-N
1/29/12, 6:36 PM
#4

#2 #3

Milu har vandrat vidare… Gråter Se denna tråd.

[Forest]
1/29/12, 6:41 PM
#5

Rip Milu. Styrkekramar till dig/er! Förstår eran saknad o förlust av en familjemedlem.

navarro
1/29/12, 8:00 PM
#6

Tack för ert stöd, ja vi är helt förkrossade, men tacksamma att han dog hemma i lugn och ro.

Annons:
AnneN
1/29/12, 8:36 PM
#7

Beklagar sorgen Gråter

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lodjuret
1/30/12, 7:20 PM
#8

Beklagar och känner med er Gråter Alltid lika jobbigt att förlora en bästa vän.

Upp till toppen
Annons: