Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

2 år sedan

2011-12-23 10:56 #0 av: Patriszija

Igår var det exakt två år sedan som jag hämtade hem min älskade hund! Tiden går alldeles för fort, vad man saknar den där lilla ullbollen lite då och då men det är endå skönt att han har växt upp haha!

Anmäl
2011-12-23 10:58 #1 av: Fridaaaa

Naw ja tiden går himla fort!
Lillan fyllde 4 år nu i november, minns när hon var några få dagar gammal. Inte klokt:P

Vad är det för blandning? :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-12-23 12:25 #2 av: Alexandra-S

Både han och Gibzon är så himla söta! Skrattande

Anmäl
2011-12-23 14:48 #3 av: Patriszija

#1 jaa dom växer upp alldeles för snabbt, man hinner inte med!
Det är papillon/tibetansk spaniel/japansk spets blandning :).

#2 Tack så mycket :D! Nu blev dom allt glada!

Anmäl
2011-12-23 22:01 #4 av: Fridaaaa

#3 Oki! Himla söt :D
Ja tiden får lite för fort ibland ,)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.