Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1347 ggr
Fridaaaa
2011-12-15 12:04

God förmiddag 15 december 2011

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er :)

Här är vädret urtrist. Lerigt, blött och regnigt. Inte alls roligt, tycker varkens jag eller djuren:)
Så blir lite julstädande idag.

Vad ska ni göra idag? =)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maja2
2011-12-15 12:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Goddag :)  Här har vi  i alla fall snö :)  men väldigt milt idag. Ska precis ut på en långpromenad med hundarna.

Fridaaaa
2011-12-15 12:37
#2

#1 Ser härligt ut. Vi har bara haft snö 2 omgånger, med endast jättelite snö, låg bara några få dagar, så räknas knappt hehe :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
2011-12-15 16:47
#3

Full rulle idag, kikar bara in snabbt några minuter nu… Har varit och jobbat i stallet hela dagen, precis kommit hem, hinnar bara snabbt duscha och äta middag så ska jag och sambon in till stan och se då Motörhead spelar Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2011-12-15 19:17
#4

Tjo!

ledig idag sköönt kan jag säga men har bara slappat o vart ute med hundarna. Skit väder här oxå regn lite kallt o blåsigt :S. Hade lite planer på städa men när jag är ledig verkar min energi vara borta :P Enja och jag har tränat lite trix, Donna försöker jag lära lite med men hon behöver lite mer tid för lära sig något verkar det som. Jag får gå ut varje natt för att Donna behöver kissa och ibland är hon lite bajsnödig då med. Så inatt var vi ute kl 3, detta är pga hon hade felplaserad urinvägsledare men är opererad hon kan inte hålla tätt när hon sover men är jätte duktig på larma o väcka mig när hon känner att nu är hon verkligen kissnödig. jag vill att hon ska säga till därmed går jag ut oavsett vilken tid det är på dynget :) Hon har ökat lite i vikt går sakta men är så glad över att hon har förändras till lite gladare spralligare o väldigt kelig liten hund. Hon gillar tillomed att man klappar magen nu, jag tror inte hon fått mycket magkli innan kanske pga oprationssåret? Enja och hon leker väldigt bra. Idag har de fått vara hemma själva i 10 minuter vi åkte o köpte pizza :) Gick jätte bra, vi har tränat Donna innan och hon var van med vara hemma med övriga hundar i tidigare hemmet oxå. Men hon är så liten och 10 minuter är en bra början :) (jag spela in på mobilen hörde inget men glad hundar när vi kom hem igen)

1 härlig bild ni har verkligen mycket snö :)

3 hoppas du haft en bra dag :)

TS Skönt o softa oxå ibland men visst blir man trött på skitvädret :-C Söt bild som vanligt liva upp dagen :)

Upp till toppen
Annons: