Annons:
Etikettallmänt
Läst 823 ggr
Workingdog
12/13/11, 4:13 PM

Varit ganska så off

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner att jag behöver skriva något här nu! Har varit borta i x antal veckor, och oj så mycket man har missat.
Har nästan inte suttit vid datorn alls, och om jag har det så är det för att lyssna på musik eller ( nästan alltid ) skolarbete.

Men här hemma går det iaf bara bra med pexan och Tyra :) Lillen har vuxit på sig ordentligt och har kommit in i trotsåldern så det bara skriker om det.

Motivationen för hundarna, och djuren över huvud taget ligger nere just nu. Det blir lite träning och så, men inte på den nivån det var förut. Får hoppas att det kommer tillbaka!

Men nu är det mycket, trots att betygen sattes för 3 timmar sedan. Om 2 månader ska jag välja gymnasium, och nu har jag ingen aning om vad jag ska gå och jag vet verkligen ingenting. Sen så kommer nationella prov nästa termin också.

Ville bara skriva lite här så ni vet att jag lever iaf ;) Vet inte hur mycket jag kommer kunna titta in här, då det finns andra högra prioriteringar i mitt kaotiska liv just nu tyvärr. Men jag ska försöka titta in då jag har lite tid över :)

Här får ni en bild på min fining ( jätte jätte dålig kvalité jag vet)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Annons:
[Forest]
12/13/11, 5:57 PM
#1

Fin tjej du bjuder på :) Jag förstår att man kan ha mycket o göra man behöver inte vara jätte aktiv medlem hela året runt ;) Vad spännande att du ska välja ett gymnasium hoppas att du väljer något som ger oxå lite, tycker många linjer är bara grunden sen ska man plugga vidare för att bli "något". Jag har själv en son ska välja med jag lägger mig inte i vad han väljer direkt men hoppas han väljer något där han slipper sitta stilla i 3 år, för jag tror inte han pallar 3 år stilla, han är lite väl livlig. Tror det lutar åt något med svets fast han är lite konstnärlig o musikalisk av sig så även sån hade passat honom väldigt bra.

Här har livet förändrat sig för oss vi har blivit med hund nr 2 en liten Donna som är svart dvärgpudel. Lite har vi o göra med henne då hon inte lärt sig så mycket innan (5 mån gammal) mycket inkallning o få henne tycka halsbandet är roligt o helt okej att få på sig den ute. Inna är det inga problem då Enja visar allt som är "roligt" o hon apar verkligen efter hennes energi ;) Så här är det full rulle samt jobbar jag en del jätte skoj o jobba på schema isf att bli inringd hattigt o lustigt. Glad

Upp till toppen
Annons: