Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1586 ggr
Fridaaaa
2011-12-02 19:06

God kväll 2/ 12-11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Redan inne i december månad. Jisses vad tiden går fort!
Vi har inte ens haft snö här ännu och just nu bara regnar och blåser det ute.
Lillan vill ha snö men inte jag hehe :) Fast vill ha runt jul, för att få rädda julstämningen Flört

Ska ha fredagsmys ikväll i vanlig ordning! Glad

Ha en trevlig kväll Kyss

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
2011-12-02 21:11
#1

Go´kväll Glad

Här blir det en lugn fredagskväll framför tv/dator, är hundvakt till en tervvalp på strax över halvåret och hon får inte busa och promenera så mycket pga ledbandsoperation som hon gjorde tidigare i höst.

Känns inte alls som att det är december ute nu, är + grader tom om nätterna, ingen snö, grön gräsmatta och tom nya gröna blad på en del buskar! Förvånad Jag är inget fan av vintern, men börjar sakna snö för det känns så väldigt mörkt ute nu.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
2011-12-02 21:19
#2

#1 Ja håller med dig! Känns inte som vinter. Nu skulle jag kunna tänka mig ha lite snö.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2011-12-02 21:52
#3

Go kväll!

Har jobbat idag sluta 19.30 burrr här är det kallt frost ute. Jag ser inte kyla som roligt kan jag erkänna, men anser iaf att snö ska det vara så det blir lite julkänsla och lite ljusare ute. Jag har tvättat lilla Donna då hon luktar lite kiss annars, tvättar henne 1 gång om dagen men sen får man se till att tvätta lilla hönan 2 gg varje dag o smörja den.  Hundarna har vart ute o gått en promenad båda sköter sig fint. Jag ska imorgon träna Enja känner att hon behöver lite extra med lilla mig. Donna behöver lära sig mycket först ska hon lära sig sitt namn. De är söta mina små tjejer, de går bättre o bättre lite synd att Enja itne vill sova med henne för jag ser att Donna ser henne som värsta bästa hunden som "finns". Apa efter henne med allt, från hälsa på folk till leka med leksaker det Enja har är bäst. Annars blir det lugn fredag, mys blir det framför tvn då jag o dottern ska äta lite chips o dipp. Min käraste jobbar hela helgen, det är trist när han jobbar sova utan han ursh det gillar jag inte. Hoppas ni får en bra fredag :)

Upp till toppen
Annons: