Annons:
Etiketthundar-i-media
Läst 1617 ggr
AnneN
2011-11-21 21:10

Omskriven hunduppfödare får nobben

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
dermot
2011-11-21 21:17
#1

Yees! Skrattande

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




AnneN
2011-11-21 21:26
#2

Sorgligt nog så kan hon ändå ta 2 kullar per år eftersom det är gränsen innan man måste ha tillstånd Rynkar på näsan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

dermot
2011-11-21 21:29
#3

Men åhh… Rynkar på näsan Tycker att de kunde ha låst in henne redan i Norge.Obestämd

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




[Forest]
2011-11-21 22:59
#4

Jag hoppas att de gör hembesök var 6 mån hos henne o verkligen rotar igenom hela gården antar hon bor på gård även här. Sen tycker jag det är lite lamt att man kan flytta över gränsen o då börja om med sitt oseriösa uppfödning. Är det någon som vet vad för slags ras/er hon föder upp?

Skyress
2011-11-22 09:56
#5

#2 Kan hon ta två kullar per år utan att behöva starta kennel? Jag trodde att det var två kullar totalt och sedan är kennel ett måste.

Tycket det är bra att du gjorde detta inlägg så alla kan läsa om en människa som man inte ska köpa hund av. Det är vidrigt att en människa kan behandla djur på detta sätt som hon gjort. Hon älskar pengar mer än sina hundar, vidrigt.

AnneN
2011-11-22 13:25
#6

#5 Ja 2 kullar per år kan man ha utan att behöva skaffa tillstånd. Hittar inte informationen om detta just nu, men ska försöka hitta det senare.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Skyress
2011-11-23 09:52
#7

#6 Vad bra jag väntar med spänning på resultatet.Glad

Upp till toppen
Annons: