Annons:
Etikettgrattis
Läst 1446 ggr
[Ronon-m]
11/13/11, 6:16 PM

Grattis min älskling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller min "lilla" pojke 4 år. Jag kan inte förstå hur tiden bara runnit iväg… Känns som igår jag hämtade hem den lilla livrädda valpen, samtidigt som det känns som om han alltid funnits här! 4 UNDERBAR år har jag fått äran att ha tillsammans med Ozzi och jag hoppas dom aldrig tar slut! Fast tyvärr har vi dom bara till låns :(

Ozzi har under detta året utvecklats till en underbar hund och är enligt mig världens bästa! Han är min andra halva och en av de viktigaste i mitt liv. Han har växt upp och blivit en vuxen, ävern om mamma (jag) har väldigt svårt att acceptera det!

Så hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRAAAA min älskade vän! Mamma älskar dig av hela sitt hjärta! Fast det vet du nog Kyss

Passade även på att göra en födelsedagstårta till honom. Den består av tre pannkakor med bejkon i. I det första lagret finns det leverpastej och köttbullar, i det andra lagret finns det lingonsylt (som han älskar) och på toppen ligger kattmat (mjukmat). Lägger in en film när han mumsar i sig :)

Annons:
[Forest]
11/13/11, 9:24 PM
#1

Grattis värdens sötaste Ozzi Kyss Hipp hipp hurra hurra hurra på din 4 årsdag! Enja hälsar o grattar med Glad

isafisa
11/13/11, 9:26 PM
#2

Grattis Ozzi :D Han är ju bara för snygg Kyss

[Ronon-m]
11/13/11, 9:30 PM
#3

Han tackar så mycket!! Kyss

Upp till toppen
Annons: