Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 750 ggr
Fridaaaa
11/13/11, 1:55 PM

God dag 13/11 -11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det fars dag Glad Firar ni det?

Kallt ute, brrr. Kommer inte gå ut så mycket hehe Glad Så himla lättfrösen av mig!

Bjuder på en bild när mina föräldras vovve var valp Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
11/13/11, 2:08 PM
#1

Nej vi firar inte farsdag här.

Denna dag består av dammsuga & skura golven, försöka lura sambon att spela ett sällskapsspel med mig och ikväll är det socialträff på hundhuset Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Royalz
11/13/11, 3:42 PM
#2

Idag har vi varit och hämtat en reservdelsbil då min vovve tyckte det var skoj att bita sönder min inredning igår kväll -.- Så nu ska den förhoppningsvis se normal ut igen :)

Ska ut på en prommenad strax innan det blir aldeles mörkt.


Maja2
11/13/11, 4:21 PM
#3

Nope, här firas inte. Jag bor ensam med mina tre hundar och min pappa är död sen 20 år tillbaka.   Jag har varit och hållit en vardagslydnadskurs, och nu blir det mys med mina hundar i soffan resten av kvällen, och bota min förkylning.

Anibaz
11/13/11, 4:27 PM
#4

Mamma och pappa är i Karlstad och kommer inte hem förrän inatt. Men ska fixa en tavla åt honom på hans katt.

Hela helgen har varit lugn för oss, jag har spruckna trumhinnor så jag orkar inte göra mycket pga smärtan och tjuten i öronen.
Ska ta en långpromenad ikväll, men innan måste jag städa lite.

Workingdog
11/13/11, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God eftermiddag! Idag har varit en slappdag! gick upp sent, ut med hundarna, och inte gjort någonting! Ska städa burar och få tikll ett litet träningspass med pexan idag iaf!

Och idag har jag haft pexi i 3 månader! :D min fina lilla skitkorv!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Upp till toppen
Annons: