Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1392 ggr
Fridaaaa
11/10/11, 9:49 AM

God förmiddag 10/11 -11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er

Känner mig lite halvkass idag. Inte roligt.
Så blir en lugn och skön dag idag. För imorgon & lördag blir det jobb.
Plus kalas imorgon för mig & mamma (jag fyller år om 10 dagar men vi brukar ha det tillsammans).

Sitter & tittar på bilder på vår allra första hund inom familjen, Frasse. Saknar han grymt mycket<3 11 år fick vi ha honom innan han vandrade vidare<3

Ha en toppen dag!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Tride
11/10/11, 10:51 AM
#1

God förmiddag! Här, i Nacka, har vi en solig och vacker dag. Jag har fortfarande sommarblommor på min balkong.

På inbjudan av AnneN gör jag lite reklam här för min nystartade sajt om Indien. Välomna att kolla på den, bli medlem och att delta i diskussionerna.

Glad torsdag, var ni än är!

http://indien.ifokus.se/

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Anibaz
11/10/11, 11:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God förmiddag!

Jag åkte till Hälsocentralen imorse pga extrem smärta i ena örat, det visade sig att jag hade sprickor på både trumhinnorna så det var bara att åka hem igen.Obestämd Tog ut hundarna så dem fick springa av sig och göra sina behov, nu ligger jag i mammas säng och kollar på Supernatural.

Arach ligger och sover här bredvid mig och Smilla l sig precis ute på mattan i hallen. Hon gillar bara att ligga i vår säng, annars är det golvet som gäller Glad

Får bli en bild på min fina kattfröken idag.

Workingdog
11/10/11, 3:31 PM
#3

God eftermiddag!

Här är det en solig dag! Synd att man inte får njuta förens i kväll då mörkret har smygit sig fram. Pga PLUGG

Stackars hundar.. Har en jätteviktig bokrecension som ska in imorgon, och lämnade in idag och bad läraren att skriva kommentarer, så nu har jag massvis att ändra och slipa på. Vill verkligen ha MVG på den här då det kan vara avgörande för mitt betyg.

Annars har det varit en skön dag! Började med spanska där vi inte gjorde så mycket, sedan hade vi 2 timmars NO där vi kollade på en film

The Island, just för att vi håller på och arbetar om kloning och allt sånt. Sedan fick jag reda på vad jag hade fått på min celltankekarta och labbrapport, dock visste jag resultatet sedan innan, trodde jag.

Kommer dit och MVG- på tankekartan, vilket jag visste, sen labbrapporten där det stog G i unikum, ville veta vad som var fel. Men hon hade typ inte ens läst den? Och så gör hon det och säger " Bra, MVG-" blev sådär lagom chockad över det! Men roligt iaf ;) Kanske det blir ett MVG i Kemi också :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Upp till toppen
Annons: