Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VALPAR & AVEL

Dansk-svensk Gårdshund

2011-11-08 20:58 #0 av: Emma-Isabella

Hejsan! Har en tik-korsning mellan dansksvensk gårdshund och dvärgschnauzer. Letar efter en gårdshund att para henne med till våren. Men det är svårt att hitta någon som vill para med en blandras. Någon som vet någon?

Anmäl
2011-11-08 23:19 #1 av: Forest

Har du kollat på blocket? ser en del såna anonnser där. Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-11-09 17:40 #2 av: zoolatri

Har du höftledsröntgat henne? Annars är det något du bör göra innan du Planerar parning, det är nämligen ett problem hos gårdshundarna som rasklubben jobbar med att få bort.

Anmäl
2011-11-11 00:15 #9 av: zoolatri

Vad hände med inlägg 3-6?

Anmäl
2011-11-11 00:22 #11 av: zoolatri

Det har försvunnit inlägg.

Anmäl
2011-11-11 00:42 #13 av: AnneN

zoolatri, kommentarerna är borttagna av mig och användaren har skrivförbud då denna är ett "troll".

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-11-11 08:18 #14 av: Forest

13, bra att du rensa Flört 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-11-11 09:47 #15 av: zoolatri

#13 Jag anade detta när jag gick in på profilen och kollade dennes tidigare inlägg... Attans, att jag på det och svarade!:P

Anmäl
2011-11-19 23:28 #17 av: Hera

TS; har du inga krav på hanen? vad är målet med kullen?
Hur ser din hunds hälsohistoria ut och hennes föräldrar och längre bak?

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-11-20 05:45 #19 av: [Lostmybrain]

Ts verkar ha flera nick då samma inlägg är skriva på olika sajter med olika nick.

Anmäl