Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 698 ggr
Fridaaaa
2011-10-31 10:31

God morgon på er 31/10 -11

Snart november, jisses vad tiden går fort! Känns som att det precis blev september nästan hehe

Idag har jag inget inplanerat, städning som vanligt? hehe Behövs alltid nu på hösten känns det som, då djuren drar in en massa smuts plus en stor fällande hund:) Menmen måste göras ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Forest]
2011-10-31 19:48
#1

Go kväll!

Jag är helt off idag har inte vart så piggelin alls :-C Migrän så fick ta medicin o efter det brukar jag bli okej men inte idag så fick ringa o sjukanmäla mig första gången ursh var inte roligt. Men ett ont måste har spytt flera gg känns som jag är i en gungande burk. Har trots det gått ut med Enja eftersom hon inte vill lämna matte när hon mår dåligt. Akterverat henne med trix inne och tränade lite nu ikväll ute ducktig är hon. Vi var igår o klippte ner henne så hon ser ut som en annan hund, söt men ja…. hon har mycket mindre päls kvar :) Ska köpa mig en bra sax men de kostar över 1000kr de ska hålla i många år, blir en sak jag kommer önska mig i julklapp. Jag mår iaf lite bättre nu skönt, funderar på slappa framför en film o mysa lite med dottern :) Imorgon är jag ledig o sen jobbar jag hela veckan. Ha det gott!

Workingdog
2011-10-31 21:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go kväll!

#0 ja tiden går verkligen riktigt snabbt nu!

#1 Usch inte roligt att vara sjuk :( hoppas du blir bättre!

Här har jag inte gjort så mycket, fixat kaninerna, tränat med hundarna. Nu på kvällen var jag nere och tränade på klubben och det gick jättebra! Gud vad jag älskar min valp! Hade aldrig någonsin förväntat mig det här!

Sitter nu i sängen med Knas ( kaninunge ) som springer runt som en liten galning i rummet och äter på allt ( gissa varför han fick sitt namn ;) ) Imorgon blir det att åka och träna igen. Så skönt med lov där man har all tid i världen!

Bjuder på en liten fulsöt bild på Lexi från idag. Mm vissen ormbunke är sååå gott eller hur ;)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Upp till toppen
Annons: