Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Lydnad & Bruks

OH vad jag är glad!

2011-10-25 20:57 #0 av: Workingdog

GUD vad bra kvällens träning gick! Var nere på klubben på öppna träningen och det var väldigt mycket folk. Och ÄNDÅ kunde Lexi gå och koncentrera sig på mig, vi fick till riktigt bra fotgåenden, lägganden och inkallningar! Kunde även lägga henne ner och gå och prata med några andra!

Bad även ett par personer att ställa sig i en grupp och så gick vi runt dom och hon hade full fokus på mig! Tandvisning körde vi också vilket hon inte hade problem med!

Ooooh vad jag älskar min valp! Finns inget bättre än när det går såhär bra! Min mina pärla! <3

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anmäl
2011-10-25 21:22 #1 av: [Ronon-m]

Grattis va roligt! Hon kommer bli en kanonhund lilla Lexi! Skrattande

Hon  är så fiiiiin :)

Anmäl
2011-10-25 21:56 #2 av: Maja2

Grattis !! :)

Anmäl
2011-10-26 14:20 #3 av: Fridaaaa

Så himla skoj! :D
Drömhund ;)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.