Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Lydnad & Bruks

Träningsfilm på Lexi

2011-10-25 17:45 #0 av: Workingdog

Tränade ett pass med lilla Lexpex igår, som blev filmat

Och FÖRLÅT för så dåligt ljus! Min lampa är jättedålig, så ska försöka filma någon annan gång när man ser lite bättre (A)

Men säg gärna vad ni tycker av det ni ser ;)

och jag vet själv att hon är liiite för långt fram i fotpositionen, och att hon satte sig snett vid fjärren, men ja det är lite finslip som vi ska fixa sedan :)

Sen att jag har godis i handen är för att jag inte hade någon bra ficka som man fick ut godis ur snabbt, sen vill jag lära henne att det går att jobba trots godis bredvid :)

Och så filmen var det också ja :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anmäl
2011-10-26 20:55 #1 av: AnneN

Vad duktiga ni är Glad

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-10-28 08:45 #2 av: [shanti&luna]

Som alltid så tycker jag att du är superduktig med dina vovvar. Och hundarna är givetvis stjärnor dom med.

/Maria- Sajtvärd Chinese crested ifokus

Anmäl
2011-10-28 14:36 #3 av: Workingdog

#1 Tack :)

#2 oh vad gullig du är :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.