Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1155 ggr
Fridaaaa
10/21/11, 8:52 AM

God morgon 21/10 -11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla underbara medlemmar!

Idag ska jag & mamma till Kalmar för att hälsa på syrran och lämna hennes blivande katt till henne. Ska bli roligt Glad

Världen ska gå under idag säger dem, igen.
Tror inte på det alls. Tror knappt på hälften som står i tidningarnaFlört

Ha en underbar fredag för det ska jag ha i alla fallSkrattandeKyssFlört

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
isafisa
10/21/11, 10:18 AM
#1

Godmorgon allihopa :)

Ja här skulle man kunna tro att världen ska gå under - solen ligger på lite underligt så det blir ett lite mystiskt sken :P Och så blåser det fårn "fel" håll :P

Har iallafall nyss gett Nalle frukost, idag i en pet-flaska :) Bra då han inte kan äta så fort och så han håller sig själv sysselsatt en stund :P

Annars är det bara plugg som gäller idag - tyvärr. Längtar efter att få skriva tentan så det är över och klart!

Ha en bra dag allihopa!

Workingdog
10/21/11, 12:41 PM
#2

God dag!

Idag var det sista dagen på PRAOen. Har praoat den här veckan på Bollmora Vet.Klinik. Har sett operationer och undersökningar. Idag fick jag sluta 3 timmar tidagare, så var bara där i 3 timmar, skönt :)

Snart ska jag köra ett litet träningspass med Pexpex och sedan bege mig mot Hässelby och Ylva med 6 kaniner för tävling imorgon :)

Hoppas alla får en riktig bra helg!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Anibaz
10/21/11, 2:02 PM
#3

God eftermiddag på er!

Sitter i skolan och håller på göra en tidslinje om Naturbrukets revolution. Slutar om en timme och då ska jag hem. Är hundvakt åt en liten pufftjej från idag till på söndag så vi får se vad Arach och Smilla tycker om sällskapet.

I helgen blir det ganska lugnt, ska träna lite stadga i stå med Smilla och Arach ska få sig ett ordentligt pass, men annars blir det bara skogspromenader och så.

[Forest]
10/21/11, 6:28 PM
#4

Go kväll Äntligen Fredag Glad

Jag försov mig nästan 30 min men kom i tid, tur man har en hund som fattar när matte är har brådis o kissar jätte snabbt. Hon är lite morgontrött så jag får bära henne till dörrenTungan ute Nu var husse hemma men tänkte som vanlig lika bra hon kommer ut nu om hon är jätte kissnödig. Har haft det ganska stressigt på jobbet idag. Köpte med mig lite hem även Enja fick trokad lugna luktar pyton men det var roligt att komma hem med dom, en katt som vart hel tokig så han fick en han oxå. Tokig katt han gillar allt möjligt hundgodis, får köpte hem hundgodis tur var att jag lusläste så det var fiskfritt det åt han med Flört Enja har jag tränar lite med idag oxå fick bli kontaktövning och lite Agility i dotterns skola de har perfekta saker där, stockar, o många däck som är lite nergrävda, vart slalom över o igenom, stanna kör balans hoppa upp på en stubbe stanna kör :) Hon älskar att köra lite sånt. Hon har fått lite rinnigt på ena ögat men skulle tvätta det vetrinären o sen ska jag kontakta henne på måndag för att säga om det är bättre eller inte om inte fick jag en tid på måndag redan. Annars är allt bra med lilla tösen :)

TS trevliga bilder du alltid bjuder på Lillan är så söt Kyss

idaah
10/21/11, 6:35 PM
#5

God kväll!

Idag är det ju fredag och har varit i skolan och slutade 12.00 för att den sista lektionen blev inställd. Glad

Vid kl 20.00 ska jag kolla på idol, och hoppas att min favorit (Olle) inte åker ut hehe. Sen har jag också fotat lite idag!

Men på måndag så ska Tuva med till skolan ska bli spännande och se hur hon klarar det (hon skäller och morrar på andra för att hon är osäker/rädd), så hoppas att det går bra.

Men ni får ha en fortsatt trevlig fredag alla! :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Fridaaaa
10/21/11, 6:39 PM
#6

#4 Tack ska du ha Glad Snällt sagt ^^, Kyss

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Anibaz
10/21/11, 6:40 PM
#7

Ja, Lillan var jättesöt på den bilden! Kyss

Fridaaaa
10/21/11, 6:51 PM
#8

#7 Lillan tackar Kyss

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: