Annons:
Etikettallmänt
Läst 2135 ggr
[Forest]
10/19/11, 11:49 AM

Regnoverall tips!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjo!

Jag behöver hjälp med hitta en regnoverall och här är kraven vet att det finns minst 1 som föjde dessa men jag o komma ihåg hör inte ihop Skäms

* Den ska inte ha varken karborre eller dragkejda- tror inte änds det var knappar

* Ska vara tålig, ofodrad helst

Den jag såg var på pudelutställningen o frågade vad den hette o fördelarna med den :) Den var knallrosa,ofodrad och den var bara öppen under o givetvis för halsen, hade luva (bra o skydda vid utställning men onödigt för mig) Hade inga reflexer eller annat "lyx"  var med andra ord simlel overall Tungan ute Det såg hemmasydd ut men det var den inte, var i galontyg med resor nedtill men inte som mudd. Kan någon veta vilken jag letar efter sökt som en idiot, pris spelar ingen roll så hittar ni en dyr visa även den Glad  Nu ska vissligen Enjas päls klippas ner o kan isf ha normala overaller men jag vill ha en som även funkar när jag ska låta pälsen växa ut inför utställning :)

Tacksam för all hjälp.

Annons:
LinaK
10/19/11, 2:00 PM
#1

Men hur tusan får man på overallen om det varken finns dragkedja,kardborre eller knappar? Det för mig är en STOR gåta Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anibaz
10/19/11, 2:26 PM
#2

Det kanske bara är en man drar över huvudet och stoppar in benen i eftersom det är hål undertill Tungan ute

[Forest]
10/19/11, 9:46 PM
#3

som 2 säger man trär över huvudet o sen kliver, sen stoppar man ner benen i overallen o vips sitter den på :) varför jag letar efter just en sån här glömde jag nämna, det är pga pudelpälsen annars fastnar i dragkedjan och karborre,  är det tryck-knapper kan det funka Glad men det var inte det på den overallen jag menar Flört

[Forest]
10/19/11, 10:08 PM
Upp till toppen
Annons: