Annons:
Etikettutställning
Läst 2045 ggr
[Forest]
10/11/11, 7:12 PM

Utställning lördag 15/10

Då var det dags för en riktig utställning för Enja. Om hon nu lär sig gå bättre villsäga iaf. Det är pudelklubben som anordnar denna och det hålls i Göteborg. Är lite nervös men kommer bli jätte roligt att följa med dit :) Är det någon som ska dit? Glad

Annons:
AnneN
10/11/11, 7:16 PM
#1

Håller tummarna för er Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
10/11/11, 9:45 PM
#2

1 Glad snällt av dig, tar jag kort så bjuder jag på bilder. Kanske bara blir en stjärna på alla bilder dok Flört 

Vad som kan bli lite spännande är att jag kanske åker på att visa henne pga uppfödaren åkt på ryggskott + att jag tränat lite o det har gott skapligt ändå. Värsta är då att jag kommer bli så nervös Tungan ute göra debut på "riktig" utställning med andra antagligen snobbar Tyst Har bara ställt ut hästar innan ser lite likheter förutom att man inte ställer hästen på ett bord Cool

[shanti&luna]
10/12/11, 9:07 AM
#3

Åh, lycka till. Ska bli spännande och få se resultat sen. Kram

[Forest]
10/16/11, 7:03 PM
#4

Här är kritiken:

nice read withnice head and expolss.Good topline but loos a bit headcariage in moving,god chest andforchest.Good angulations,presentid not to her best today and sill need to mat…(antar träna)not the best movement

Hon fick sin 1a och det räcker. tyvärr var hennes huvudpäls nedsliten dörmed klipptes hon ner mycket, o man har inte stor chans med lite päls på en pudel, de andra var kanonfina.  Jag har fick iaf blodadtand o ska minnan visa vilken fin pudel hon är och kommer senare träna henne och visa henne. Nu ska hon snart klippas ner o sen ska allt annat göras men efter sin första kull ska vi iaf låta det växa och ska visa henne då. Då ska vi få excellent Flört

Maja2
10/16/11, 8:31 PM
#5

Grattis Forest, va kul :)  även om den engelska som domaren använt var … sisådär… fniss…

[Forest]
10/16/11, 9:18 PM
#6

5 haha ja du man får verkligen fundera lite vad tusan hon menade ;) men hon pratade endel uppfödaren (som visa henne) o sa lite mer då och hon sa visa henne igen i bättre päls, jag gillar henne hon är vacker träna henne mer osv  Enja går som en jakthund det vet jag mycket väl inte är rätt för en "utställningspudel" , men så har jag inte heller än utställningspudel men sak iaf träna in det lite o så hon får lite mer j***ar i namma i sig så slår vi iaf flera andra nästa gång Flört Skönt iaf att det gick bra o inget mer måste med ställa ut det är lite upp till vad jag vill. Men det var roligt att vara där en upplevelse. Kan säga pudelfolk är lite roliga att titta på med, de pyssla i timmar med sina hundar på utställning Tungan ute Gjorde inte uppfödaren, o det gjorde hon inte heller första utställningen heller Flört hon anser pudel är mer än bara utställing o avel de ska andvänas oxå

Annons:
[Forest]
10/16/11, 9:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är lilla tjejen äntligen hemma men matte hade inte tagit kort så fick ställa upp hemma. Pga mattegris så fick jag inte vara så nära när hon ställdes ut utan fick gå ut o sen smyga mig in Flört

Upp till toppen
Annons: