Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1187 ggr
Workingdog
2011-10-06 16:35

God eftermiddag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Idag har varit en såndär slapp dag, eller ja iaf här hemma.

Började dagen med att gå upp halv 7, vilket är fööör tidigt. Ingen av hundarna lyfte på huvudet, vilket dom alltid gör. Så ja sådär lite för tidigt.

Började 8, 7 min spanska, fick tillbaka provet! 125,5/128 så är gryyyymt nöjd! Sen begav vi oss ut till Ahlstorp, några timmar med klassen där.

Tillbaka till skolan. Titta på när hälften av klassen debbaterade. Usch nästa vecka är det min tur.

Är fortfarande sjuk, men det blir att släpa sig ner till klubben ikväll ändå. Är styrelsemöte, och så tror jag att hundarna blir glada av lite träning för omväxlingens skull.

Har även varit lite off idag, har tänkt mycket på min fina vän som fick säga hejdå till hennes bästa vän igår! Även mamma till min fina harkille Quil. Hon togs bort igår pga en parasit som hon hade, hon var här hos mig när hon blev sjuk. Och igår blev även Quil och hans syskon 1 år, så det var en minnesvärd dag att ta bort henne på, ett år efter hennes ungar föddes! <3 Hon var verkligen helt underbar på alla möjliga sätt! Fina Estanzia!

Ja idag har jag även namnsdag, så får se om pappa kommer hem med något:P Han brukar nämligen alltid göra det :)

Hoppas alla har haft en bra dag!

Kramisar!

En bild på min fina stjärna!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Annons:
isafisa
2011-10-06 18:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

TS, grattis på namnsdagen! :) Och härlig bild!

Här har vi nyss kommit hem från veterinären, Nalle har fått sin 12 veckors vaccinering :) Var som en enda stor valpträff i väntrummet, knappt en vuxen hund i sikte :P

Annars har vi bara haft en lugn dag hemma, även om Nalle gjort sitt bästa för att roa sig själv.

Hoppas på bättre väder imorgon när vi ska miljöträna inne i stan! Är så trist att göra sånt när det regnar :/

Bjuder på en gullig valpmage också ;)

Upp till toppen
Annons: