Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

Fostervalpen Sandía uppdatering

2011-10-06 11:05 #0 av: [Zorita]

Några kanske minns att jag skrev för ett tag sen att min fostervalp Sandía blivit lämnad till hundgården.

Nu kan jag glatt meddela att hennes vistelse där kommer bli kort. Redan i november ska hon få åka till Sverige och hennes nya hem!

Nu tänker jag att det är därför jag gör sånt här, för känslan jag har just nu. För några månader sen var hon sjuk och övergiven, och redan har hon fått möjligheten att bli en hund som alla andra med en familj som älskar henne. Att ha hjälpt henne på vägen gör mig så glad, är nästan gråtfärdig av lycka för hennes skull.

Lycka till lilla Sandía, snart har du ditt hem!

Anmäl
2011-10-06 14:27 #1 av: AnneN

Vad kul att hon får komma till en familj så snart Glad

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-10-06 16:23 #2 av: Maja2

Härliga nyheter :) :)

Anmäl
2011-10-06 17:16 #3 av: Forest

Vad roligt att hon får en egen familj, du kan ju tipsa om ett bra forum till köparna om du får kontakt med dom Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-10-07 10:36 #4 av: [Zorita]

#3 Ja det får jag göra! Jag har redan kontakt på Facebook. Hon kommer till familj med andra hundar och barn, och det tror jag passar lilla Sandía helt perfekt! Vi har ett väldigt aktivt forum för folk som adopterar, så om de är på facebook brukar man få se en massa roliga bilder efteråt!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.