Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA

Era erfarneheter av Imurel

2011-09-27 15:54 #0 av: rahl

Har ni några erfarenheter av Imurel till hunden? Berätta gärna allt om detta, både biverkningar och annat som du tyckte är värd att veta. Det är ingenting som min hund ska äta utan eventuellt min grannes hund.

Anmäl
2011-11-10 17:31 #1 av: rahl

ingen`?

Anmäl
2011-11-10 17:45 #2 av: AnneN

har aldrig använt det och kan inte komma på att någon jag känner gjort det heller, men vilka biverkningar som är vanliga/mindre vanliga finns ju att läsa på bipacksedeln eller på fass.se

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-11-11 07:56 #3 av: rahl

Men dessa som finns behöver inte komma på en hund :)

Anmäl
2011-11-12 22:25 #4 av: Forest

nop har inte gett det till hund :P men jag svara iaf Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.