Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Velvet fick nytt ben

2011-09-22 16:20 #0 av: AnneN

ja alltså att gnaga på Skrattande

Det gamla benet lämnade jag kvar en stund som jämförelse hur det ser ut som nytt och hur det ser ut efter ca 1 månad.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-09-22 16:21 #1 av: AnneN

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén, har fotat med mobilen.

/Mvh Anne

Anmäl
2011-09-22 19:57 #2 av: Forest

oh vilket mega ben o vad hon har knaprat på det gammla :D

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-09-22 20:01 #3 av: AnneN

#2 Ja jag köper alltid dessa stora knotor till henne (förutom de råa märgbenen). Hon älskar att gnaga, speciellt om vi har en "tråkdag" = inte en massa aktivering då ligger hon och gnager när hon blir uttråkad.

/Mvh Anne

Anmäl
2011-09-23 08:20 #4 av: matte-mi

#1 Hahaha först när jag läste rubriken så tänkte jag något helta annat. Puh!. Man har ju läst om hundar med proteser

Anmäl
2011-09-23 09:07 #5 av: [shanti&luna]

Benet är ju större än mina vovvar! haha.

/Maria- Sajtvärd Chinese crested ifokus

Anmäl
2011-09-23 10:27 #6 av: fridaas

Åh va jag önskar att det fanns så stora ben till Celine här med, här är de bara rökta, vilket totaltkraschar hennes mage Obestämd

Anmäl
2011-09-23 12:18 #7 av: Kickilu

#1 Vad är det för ben du ger henne? Mina har ju mest fått hårdpressade ben eftersom jag är så rädd för benbitar i magen sedan den ena lyckats få det och hamnde på djursjukhus. Tyvärr så tror jag inte de hårdpressade benen är så nyttiga så nu efter några års uppehåll är jag tillbaka till märgbenen men studerar dem väldigt noga.

Intresserad av tips på fler bra ben.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.