Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 930 ggr
Workingdog
2011-09-16 17:21

OT himlens finaste ängel!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tittade runt på bilder idag på himlens finaste ängel. Och det gick inte att hålla tillbaka tårarna. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Min finaste, jag kommer ALDRIG att få en sån som honom! Han var verkligen speciell. Och jag önskar varje dag att han var här. Att jag får krama om honom en sista gång.

Jag är evigt tacksam för att jag fick dela 1 ½ år med dig vännen <3

Himlens finaste ängel, du ska veta att du är älskad, älskade lilla Ludde <3

2009.05.03 - 2010.11.01

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Annons:
[nataschaj]
2011-09-16 19:47
#1

himlas fin kanin…

[Forest]
2011-09-16 20:36
#2

Han vart inte så gammal ser jag alltid tragist när djur går bort i förtid. Fin liten kanin :) hoppas att du har många fina minnen du kan glädja dig åt med honom.

Workingdog
2011-09-16 20:39
#3

Ja har var verkligen jättefin!

Nej han skulle bli 18 månader 2 dagar efter. Han låg och krampade i buren, 1 timme senare somnade han i i min famn..

Men ja jag har oerhört många fina minnen <3

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[Forest]
2011-09-16 20:40
#4

3 Jag minns att du skrev det då att han hade gått bort, trist att det händer som sagt var i förtid :*(

idaah
2011-09-16 21:17
#5

Så fin han såg ut att vara, och stor också!

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Workingdog
2011-09-16 21:21
#6

#4 ja det är verkligen det..

#5 Ja han var verkligen världens finaste! Fast stor var han inte. En dvärgvädur, så vad kan han ha vägt, runt 2 kg kanske

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Annons:
[Forest]
2011-09-16 21:36
#7

6 lite OT men hur gammla brukar kaniner bli? När vi bodde på landet så fick vi en dvärgvädur hon var redan då gammal 6 år men hon levde 5 år med oss så 11 år vart hon en dag låg hon död i sitt hus. Hon var så trevlig barnvänlig och man kunde ha henne lös kom alltid när man ropade så henne släppte vi ut lös hon skutta omkring. Hón gillade att bli maserad hon vart slapp som en trasdocka Glad favoritgodis var blötbetfor på knäckemacka det var förståss inte mycket hon fick eller ofta varje lördag fick hon en sån knäckis.

Workingdog
2011-09-16 21:41
#8

#7 Det är vanligt att dom blir runt 10 år. Så dom lever ju väldigt länge faktiskt. Det är väl tyvärr det många inte tänker på när dom skaffar en kanin och sen tröttnar efter 2 år.

Hihi ja så var Ludde också. Och så är min ena tjej jag har nu. Fast hon älskar ALLT som går att äta, och MÅSTE ha uppmärksamhet, om jag ignorerar henne får hon typ panik och börjar klättra på mig :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Upp till toppen
Annons: