Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

OT himlens finaste ängel!

2011-09-16 17:21 #0 av: Workingdog

Tittade runt på bilder idag på himlens finaste ängel. Och det gick inte att hålla tillbaka tårarna. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Min finaste, jag kommer ALDRIG att få en sån som honom! Han var verkligen speciell. Och jag önskar varje dag att han var här. Att jag får krama om honom en sista gång.

Jag är evigt tacksam för att jag fick dela 1 ½ år med dig vännen <3

Himlens finaste ängel, du ska veta att du är älskad, älskade lilla Ludde <3

2009.05.03 - 2010.11.01

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anmäl
2011-09-16 19:47 #1 av: [nataschaj]

himlas fin kanin...

Ha en underbar dag!

BLOGG schaferlivet.blogg.se Handlar om min schäfer, och allt runt om kring.

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus!

Anmäl
2011-09-16 20:36 #2 av: Forest

Han vart inte så gammal ser jag alltid tragist när djur går bort i förtid. Fin liten kanin :) hoppas att du har många fina minnen du kan glädja dig åt med honom.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-09-16 20:39 #3 av: Workingdog

Ja har var verkligen jättefin!

Nej han skulle bli 18 månader 2 dagar efter. Han låg och krampade i buren, 1 timme senare somnade han i i min famn..

Men ja jag har oerhört många fina minnen <3

/Mvh Jennifer

Anmäl
2011-09-16 20:40 #4 av: Forest

3 Jag minns att du skrev det då att han hade gått bort, trist att det händer som sagt var i förtid :*(

Anmäl
2011-09-16 21:17 #5 av: idaah

Så fin han såg ut att vara, och stor också!

Anmäl
2011-09-16 21:21 #6 av: Workingdog

#4 ja det är verkligen det..

#5 Ja han var verkligen världens finaste! Fast stor var han inte. En dvärgvädur, så vad kan han ha vägt, runt 2 kg kanske

/Mvh Jennifer

Anmäl
2011-09-16 21:36 #7 av: Forest

6 lite OT men hur gammla brukar kaniner bli? När vi bodde på landet så fick vi en dvärgvädur hon var redan då gammal 6 år men hon levde 5 år med oss så 11 år vart hon en dag låg hon död i sitt hus. Hon var så trevlig barnvänlig och man kunde ha henne lös kom alltid när man ropade så henne släppte vi ut lös hon skutta omkring. Hón gillade att bli maserad hon vart slapp som en trasdocka Glad favoritgodis var blötbetfor på knäckemacka det var förståss inte mycket hon fick eller ofta varje lördag fick hon en sån knäckis.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.